KalleBalik Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Har gjort det uppdraget, men vad fan ska man göra för att komma vidare? Ta över alla "hoods" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Har gjort det uppdraget, men vad fan ska man göra för att komma vidare? Ta över alla "hoods" eller? Jepp.. eller jag tror det var så, dock inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleBalik Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Alright, någon som vet säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Om du berättar vad det går ut på så vet jag nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleBalik Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Om du berättar vad det går ut på så vet jag nog Man sticker iväg med Sweet och tar över typ 2 "hoods" med honom, sen säger han nåt i stil med "I'm gonna get som sleep, see ya later" Sen finns det inga fler uppdrag att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ta över flera hoods. Du behöver mer än 35% har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleBalik Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ta över flera hoods. Du behöver mer än 35% har jag för mig. Fan, jag är ju uppe i över 60% nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Fan, jag är ju uppe i över 60% nu. Öh... Ta över mer då. Som sagt är siffran tagen från tomma intet så det är säkert något annat. Sweet hör av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Öh... Ta över mer då. Som sagt är siffran tagen från tomma intet så det är säkert något annat. Sweet hör av sig. han hör inet alls av sig man måste gå till han då och då för att se fall man kan göra sista uppdraget.. det var så för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 han hör inet alls av sig man måste gå till han då och då för att se fall man kan göra sista uppdraget.. det var så för mig Jag har starkt för mig att han ringer när man har klarat av det man behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Har du tagit över hoods mellan uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleBalik Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nu är jag lack, jag har tagit över alla hoods nu, men jag kommer ändå inte vidare! Har jag missat nåt eller? Måste man göra Zeros uppdrag innan man får göra det sista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryda Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Har du gjort färdigt CJ´s egna uppdrag i Madd Doggs Mansion då? (35% stämmer förresten, Zeros uppdrag behöver du inte göra) Redigerad 4 januari, 2005 av Ryda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleBalik Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har du gjort färdigt CJ´s egna uppdrag i Madd Doggs Mansion då? (35% stämmer förresten, Zeros uppdrag behöver du inte göra) Japp, har gjort dom uppdragen...kan det vara nån jävla bugg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har gjort det uppdraget, men vad fan ska man göra för att komma vidare? Ta över alla "hoods" eller? Menar du för att komma vidare till SF? Jag och min kompis hade typ bara tagit över 4 hoods eller nåt men det var inga problem. Det var bara att köra uppdraget The Green Sabre å sen var det klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleBalik Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Menar du för att komma vidare till SF? Jag och min kompis hade typ bara tagit över 4 hoods eller nåt men det var inga problem. Det var bara att köra uppdraget The Green Sabre å sen var det klart. Nej, jag menar när man gjort alla uppdragen i LV och kommer tillbaka till LS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 32,5 % eller 19 hoods behöver man för att kunna köra vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Man ska ha över 35%, inte 32,2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Man ska ha över 35%, inte 32,2 32,5 hade jag...eller 19 hoods Det beror på vilken storlek hoodsen man tar över har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Då såg du fel! det är 35% för sista gången! 35% 35% 35% 35% 35% 35% 35% ! Edit: det kan ju vara så att du hadde TV'n upponer för då blir ju en tvåa en femma Redigerad 5 januari, 2005 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts