Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) En till av mina spel pollar. Men nu är spelen iaf samma genere. Vilket ska jag köpa? Edit: Jag har Network adapter och Multi-tap. Redigerad 3 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag röstade Def Jam eftersom det är det enda jag spelat men det är ganska bra faktisgt. Bra röstskådespelare... Man får skapa sin karaktär ganska ordentligt... Jag skulle nog ta Def Jam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Def jam fett! jag har båda spelen och kan säga att def jam är snabbt mångsidigt kul spel!! men om man vill ha mer simulatorwrestling ska du ta smackdown ( ) vote: def jam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag tycker att du ska ta och köpa WWE smackdown vs raw....det är mycket roligare....och håller mycket längra än Def Jam Redigerad 3 januari, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Om ingen har mer att säga till om så blir det väll Def Jam: FFNY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts