Henriksen Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hej! Kommer man att kunna köra två player på PC också? En spelare vid en egen dator och så? Lana typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det är ju lite svårt och säga såhär tidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Asså typ alla spel nu för tiden kan man ju lana på så jag tror nog at tdet går att göra det på SA sen.. men jag ska ju inte säga säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Joo man kommer kunna spela on LAN ! eftersom på vice city så kunde man ladda ner ett program och spela online ! jag har gjort det skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts