kung_plingan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Ja kommer ju aldrig ifatt helikoptern.Någon som kan förklara utförligt hur man klarar dt.Jag har mins försökt 10ggr Är snart lak på det Behövs inga mer tips ja klarade dt av all hjlp ja fick här på topicen Redigerad 3 januari, 2005 av kung_plingan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Man får ju en motorcykel å med den tar man sig upp på motorvägen å gasar förbi helikoptern en bit, stannar, stiger av och sprayar med missiler mot helikoptern. så gjorde jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Man får ju en motorcykel å med den tar man sig upp på motorvägen å gasar förbi helikoptern en bit, stannar, stiger av och sprayar med missiler mot helikoptern. så gjorde jag iaf Ok ska testa nu tack på för hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 I slutet av motor vägen stannar helikoptern ett litet tag där är det bara att skjuta ner den. Så gjorde iaf jag funka skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag vet hur du kan göra! Du kan söka! Torenos last FLIGHT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Körde oxå en bit framför helikoptern med motorcykeln, det gick och T-Bone gick åt, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleBalik Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag sköt ihjäl honom innan han hann hoppa in i helikoptern, det funkade också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag sköt ihjäl honom innan han hann hoppa in i helikoptern, det funkade också. Hur fan gjorde du det? Jag försökte med det själv men jag lyckades inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag sköt ihjäl honom innan han hann hoppa in i helikoptern, det funkade också. Hur gjorde du dt då?Med bazooka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Men...Man skjuter ju ner helin innan man erövrar plattan...Då kutar han bara iväg...Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Ja kommer ju aldrig ifatt helikoptern.Någon som kan förklara utförligt hur man klarar dt.Jag har mins försökt 10ggr Är snart lak på det Ta en bil, åk till flygplatsen. ställ nu bilen brevid "kupén"/minihuset och hoppa upp på bilen, sen på "kupén"/minihuset och hoppa över stängslet. när du är över stängslet spring då till destinationen som jag har markerat ut på kartan. när du har kommit till destinationen ta då HS rocket launcher som ligger där. när du har tagit den gå då ut från flygplatsen och starta uppdraget. om det är första gången som du ska använda HS rocket launcher läs detta HS rocket launcher är en rocket launcher som skjuter iväg målsökande misiler. när du ska sikta med den sikta då på helikoptern (i ditt fall) då blir siktet på helikoptern grön vänta tills den blir röd (för då har den fått in target), då kan du skjuta. för att få helikoptern att störta räcker det inte med att skjuta 1 skott, skjut 3-4 skott om du vill att den ska störta. Redigerad 3 januari, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts