ZcruweN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Nu undrar jag hur får man flickvännen vid Ammu-nation i Blue berry tror jag att det är. Först säger hon "You have too much muscle, what did you have for breakfast steroids" sen när man inte har nå muskler säger hon"you have too showe some style dude" vad ska jag göra då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Fixa snygg kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ok ska försöka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gör så här: skaffa mindre muskler handla tuxedon med tillbehör på dider sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 And drive da hottest car on earth baby, then she'll be yours Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nu undrar jag hur får man flickvännen vid Ammu-nation i Blue berry tror jag att det är. Först säger hon "You have too much muscle, what did you have for breakfast steroids" sen när man inte har nå muskler säger hon"you have too showe some style dude" vad ska jag göra då??? Var står hon nån stans utanför ammunation eller??? i blueberry? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
el_perro Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Var står hon nån stans utanför ammunation eller??? i blueberry? Hon står på taket av Ammu-Nationhuset och skjuter prick på måltavlor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hon ligger snarare i graven för hon förolämpade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hon står på taket av Ammu-Nationhuset och skjuter prick på måltavlor... I blueberry???!! jag har fått för mig att nån säger så till en på ett mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hon ligger snarare i graven för hon förolämpade mig Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 JAg har vart överalllt på den där jävla ammu-nation. Och har inte sett henne (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 JAg har vart överalllt på den där jävla ammu-nation. Och har inte sett henne (:!!! Hon står ju på Ammunations tak och skjuter prick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Inte för mig (:!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Är du på rätt Ammunation då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 JAg är vi den i blåbärs staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kanske förolämpade dig och du sköt hon som jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 NEJ tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hepp men prova göra så att du har det som hon vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts