kattälskaren Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag läste nyss på internet att om man kör 50 pers på taxiuppdrag så får man en taxi med NAS, men kan NAS:en ta slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 NOS, lustgag, NX, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag läste nyss på internet att om man kör 50 pers på taxiuppdrag så får man en taxi med NAS, men kan NAS:en ta slut? NAS? Skulle tro att du menar NOS... När man klarat taxi uppdargen får man oändligt med NOS i taxibilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad är NOS?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Nitrous Oxide, lustgas, som sprutar ut ur avgasrören och ökar farten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Lustgas, vet inte vad just "NOS" står för egentligen men det kanske är nån kemisk beteckning på det. Det är ungefär som turbo, sök på Google så lär du hitta nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Men om jag kör 25 en gång, sparar och kör 25 nästa, klarar jag det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Men om jag kör 25 en gång, sparar och kör 25 nästa, klarar jag det då? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 NOS = Nitrous Oxide System Om ni ville veta, ja kollar på 2 Fast 2 Furious filmerna, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nIttan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tror NOS är en förkortning av Nitrous Oxide System, står så på en homies tröja iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ja. Näe de gör man väl inte?! Man måste väl köra alla samtidigt!? hur många personer måste man köra för att klara taxi mission?? körde nästan 40 pers idag sen gick de inge bra så ja fick damp å stängde av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Nitrous Oxide, lustgas, som sprutar ut ur avgasrören och ökar farten. Är NOS samma sak som nitro eller? för nitro vet jag vad det e. NOS va ju Nitrous Oxide, lustgas som sprutar ut ur avgasrören och ökar bilens astighet. då lär ju NOS va samma sak som nitro eller är jag ute och cyklar nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ja, Nitrous Oxide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Näe de gör man väl inte?! Man måste väl köra alla samtidigt!? hur många personer måste man köra för att klara taxi mission?? körde nästan 40 pers idag sen gick de inge bra så ja fick damp å stängde av Det är många som säger så iaf. Du behövde ju bara köra 10 till då ju, nu måste du göra om allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Kanske inte är No lärare men kemisk beteckning är No2 eller No3 minns inte vilken : Men det far väl inte in i avgasröret får fråga bror imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Kanske inte är No lärare men kemisk beteckning är No2 eller No3 minns inte vilken : Men det far väl inte in i avgasröret får fråga bror imorrn NO2 har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det är många som säger så iaf. Du behövde ju bara köra 10 till då ju, nu måste du göra om allt. Mm, ja vet. :'( Men va fan, taxi driver e ju ändå svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ganemo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 NOs ä ett samlingsnamn för alla nitrösa gaser dvs NO2 och NO3 med flera. Dessa gaser (även kallat lustgas) gör genom den stora mängd syre de innehåller så att förbränningshastigheten i motorn ökar och därigenom ökar även farten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 NOS = Nitrous Oxide System Om ni ville veta, ja kollar på 2 Fast 2 Furious filmerna, hehe 2 Fast 2 Furious är föregångaren till The fast and the furious alltså kan du inte kolla på "2 Fast 2 Furious filmerna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Nos är nitro.. nos gör så här.. turbon har typ som en liten fläckt i sig (propeler). det är den som gör att själva turbon laddar, med hjälp av nos så sprutar det på fläckten och gör att att den snurrar snabbare vilket gör att den laddar mer.. och det att det kommer eld ur avgasröret är att det resten av gasen som går genom katalysatorn och ut genom slutstycket (avgasröret).. förlåt för stav fel, hoppas ni vet vad jag menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts