gtanissen Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag har skaffat flygcertifikat utan att göra flygskolan, dvs jag har flygit runt tills jag fick det, och jag har nått San Fierro. Jag kan komma till alla flygplan på flygplatsen i San Fierro, men de är låsta, trots att jag har flygcertifikat... Någon som vet varför jag inte kan använda de flygplanen (som finns i San Fierro), men de som finns i Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Du kanske inte kommit till dom öarna än? Man måste väl göra olika uppdrag för att få tillgång till vissa plan, eller är jag ute och cyklar nu? Man måste kanske göra flygskolan btw? Den är bra, gör den Redigerad 2 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Du kanske inte kommit till dom öarna än? Man måste väl göra olika uppdrag för att få tillgång till vissa plan, eller är jag ute och cyklar nu? Njä, du sitter hemma på en datorstol och talar vist. Du måste klara vissa uppdrag, och flygskolan för att få köra vissa plan/helikoptrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtanissen Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Asså, det finns ett jetplan i Los Santos, som finns i San Fierro också, men i San Fierro kan jag inte använda det pga det är låst, dock är planet inte låst på flygplatsen i Los Santos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Bugg??? Glitch?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det är för att han inte har gjort flygskolan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Du måste göra flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts