Esperanto Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag har två frågor 1.Var kan man hoppa bungyjump 2.Hur mycket kostar det ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Brukar vara bungyjump på olika festivaler.. Och det brukar kosta 300 - 400kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Som liten kommer jag ihåg att det fanns på Skara Sommarland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag var i skara summerland i sommras och då fanns det bungyjumping där skulle var as kul men vidrigt äckligt läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hur gammal måste man vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 @Kattälskaren: Är du 9 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Höjd+fart=bungyjump, fallskärmshoppning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hur gammal måste man vara? Beroende på hur mycket man väger och vilken ålder tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag var på skara somm. i sommras med grabben då hoppa jag bungy jump! Det är inte nån speciel ålder man måste vara men över 160 cm lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Då kan ju jag snart hoppa. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag var på skara somm. i sommras med grabben då hoppa jag bungy jump! Det är inte nån speciel ålder man måste vara men över 160 cm lång. Vilken höjd hoppar man ifrån och hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Åk till Queenstown i Nya Zeeland om du vill hoppa...fast det kanske är lite långt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hoppa aldrig bungyjump! När jag var i tyskland satt jag och glodde på tyska nyheter (forstod typ ingenting men hade inget o göra då) Där fimla dom en bungyjumps lina som man såg hade åkt av och på marken låg det blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ät aldrig mat! När jag satt i vardagsrummet och glodde på nyheterna (förstod typ ingenting men hade inget o göra då) Där fimla dom en gurka som man såg hade fastnat i halsen och på marken låg det en person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Åk aldrig bil! Jag såg en olycka på nyheterna en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Åk alldrig flygplan ! jag så ett flygplan som körde in i ett hus en gång och huset låg på marken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Gör aldrig ett dödshopp från en trottoarkant, såg att det låg löv nedanför och grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts