nIttan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 I uppdraget "Sweets girl" så ska man ju som bekant eliminera några gängmedlemmar som tillhör "The Seville Boulevard Families". Om man tar en närmare titt på dom så bär dom gröna kläder, precis samma som The Grove Street Families. Jag kan ha missat att dom nämnt det i spelet men jag undrar om dom tillhör/tillhört Grove Street eller bara har grön som gängfärg? Eller finns det någon annan förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Man får inte reda på mer om det senare i spelet, men min gissning är att de en gång har varit ett gäng men sedans splittrats och att båda parter vägrat byta färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nIttan Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hade också en fundering om att det är något liknande det du påstår. Tror inte R* bara fick slut på fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Grove street families är en mängd olika gäng som går samman under spelets gång åter igen efter att de splittrats. Grove street är huvud gänget sen tillhör det andra familjer (gäng) som tex "Boulevard Families".. kan man engelska och spelar spelet så borde sånt här vara rätt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nIttan Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Kom på det nu vilket uppdrag dom nämner det i. Tack för hjälpen i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts