Tidsam Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Om jag har Movie Maker 2, hur gör jag för att byta till den vanliga 1 eller vad den nu heter? För om jag skall spara en film så kan jag inte välja hur stor den skall bli... På den version jag har så kan man inte välja storlek själv utan det finns bara alternativ!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ mysko.. jag kan välja storlek.. enligt about har jag: Microsoft Movie Maker Version 5.1 (build 2600.xpsp2.030422-1633 : Service Pack 1) och 2 rader längre ner står det version 2.0.3312.0 (va fan, måste inläggen börja med stor bokstav nu för tiden.. löjligt..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Antar att du laddat ner Service Pack 2 så därför har du Movie Maker 2! Så då får du väl avinstallera SP2 så du får det gamla Movie Maker Redigerad 2 januari, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag ska kolla up det här, tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Man kan ha Movie Maker 2.0 och Service Pack 1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag har inget service pack för jag hittade XP i min trädgård Men min otrevlighet, det visade sig att jag hade version 1 av movie maker!?! Vart finns version 2? Inget service pack får det vara... Den finns ju ingenstans, jag har kollar på Windows hemsida men där finns bara en massa extrapaket till den! Sökt på google, men inget vidare där heller! Vart kan jag hämta hem den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Så du kör XP utan Service Pack? Bravo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 X varför får det inte vara service pack? jag har sp1 även fast jag har "hittat" mitt windoze.. inte för att jag vet vad sp1 ska vara bra för men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vägra sp2.. det har totalt cpat våra skoldatorer.... hata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kör inte XP nu iofs, men jag har gjort det. SP2 fungerar bra om du konfigurerar det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Kör inte XP nu iofs, men jag har gjort det. SP2 fungerar bra om du konfigurerar det rätt. Om det är konfigurerat rätt.. (: bzzzvm Redigerad 3 januari, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Aldrig kört me nå jävla SP, vad skulle de vara bra för. Diktatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Så du kör XP utan Service Pack? Bravo! Jag har aldrig kört SP... vad spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Bättre säkerthet, bättre kompabilitet, bättre helt enkelt. Men man har ju hört historierna om att säkerthet leder till dålig fps i CS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts