Panimala Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag rekommenderar att ni registrerar er på Garrysmod forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha, måste man be om lov för att quota nånting? EDIT: Oj, fick jag quota din text..? Glömde fråga.. *suck* Jag menade att han behövde inte Quota hela serien då blev det ju nästan ingen plats på den sidan. Han kunde väl ha quotat texten istället för HELA serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag rekommenderar att ni registrerar er på Garrysmod forum. Såg att du registrerade dig som panimala jag heter luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Såg att du registrerade dig som panimala jag heter luddee Jag är också reggad. Heter Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Hos slaktaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag är också reggad. Heter Weener Jag har sett nån med samma ava som dig.. vem snodde av vem (500 kr under bordet och jag tar bort detta inlägg ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har sett nån med samma ava som dig.. vem snodde av vem (500 kr under bordet och jag tar bort detta inlägg ) Öhm, han snodde av mig! Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nån som vet var man kan ladda ner V3 av Garrys mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nån som vet var man kan ladda ner V3 av Garrys mod? Vad ska du med den till? Den suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag måste ha den! nån som vet? Btw! kan nån göra en "kom-igång" guide till garrys mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag måste ha den! nån som vet? Btw! kan nån göra en "kom-igång" guide till garrys mod? Unrara rar-filen -> Lägg mappen i blablabla\SteamApps\SourceMods -> Starta steam -> Tryck på Garrysmod -> New game Svårt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Kan nån förklara hur man kör multiplayer?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Kan nån förklara hur man kör multiplayer?! Några sidor tidigare i denna tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Kan nån förklara hur man kör multiplayer?! Lol du förklarade ju själv haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men jagg fat_tadä intö själv... nu görr jagg dät!ett11ett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag är också reggad. Heter Weener Jag är också registrerad heter Akaast P-C SUXXOR Akaast for President! Akaast = August (mitt namn) på finska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Gjorde en trappa. det var läskigt när man var högst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Fixa en bild när du är på toppen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hehe kan göra det, men nu har jag byggt en farkost! man kan ta sig till toppen av banan med den( alltså jäkligt högt ). det är as kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad ska du med den till? Den suger V3 ägzor!! gubabrna blir ju helt missbildade i V4.. combines sträcker fram handen på nåt konstigt sätt om man inte låser den BTW: min första serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts