Weener Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nepp, man kan ha båda två En lliten bild jag gjorde. Den är inte photoshoppad på nått sätt mer än texten. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/My_Melon_copy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Snygg . Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nepp, man kan ha båda två En lliten bild jag gjorde. Den är inte photoshoppad på nått sätt mer än texten. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/My_Melon_copy.jpg Hur då? det är ju samma namn på dom?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) The magic crowbar! Det blev buggat när ja provade multiplayer med cool_pool! Redigerad 6 januari, 2005 av The_force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När man installerar v.4, måste man radera v.3 då som redan ligger i sourcemods? Installera? Modden är bara zippad, det är bara att packa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hur då? det är ju samma namn på dom?! Men döp om den nya då till GarysmodV4, eller nått. Bara dom inte har samma namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Asså, jag fattar inte hur man installerar de här. Kan inte nån vara snäll att berätta? Redigerad 6 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om du har pirat kopia av den så går det inte Jag planerar att gå tillbaka till v. 3 blev lite mycket det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Om du har pirat kopia av den så går det inte Jag planerar att gå tillbaka till v. 3 blev lite mycket det här... Jag har köpt det i en affär. EDIT: Fixade det nu Redigerad 6 januari, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Ett litet lan Redigerad 6 januari, 2005 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om du har pirat kopia av den så går det inte Jag planerar att gå tillbaka till v. 3 blev lite mycket det här... Jo, jag spelar på en piratkopia just nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ajaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag hade tänkt inviga en liten husbyggar-tävling, där man kan lägga upp bilder på hus man har byggt i Garry's Mod... Här är en bild på början av mitt hus i v.3... Gjorde dock om den lite noggrannare i v.4, men har inte riktigt kommit lika långt som på bilden... Lägger upp en ny bild när det är färdigt. Lägg gärna själva upp bilder på hus ni har byggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jo Kalan ja ha försökt bygga hus men ja märkte att trä går GANSKA lätt sönder å då orkade ja inte bygga ett nytt.. Men finns det andra baner än den där? Endel av era bilder ha ju en helt annan bakgrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ajaj Hahaha Fasen va kul! Fattar inte hur ni lyckats så bra med bilderna, skitsvårt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 De är frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jo Kalan ja ha försökt bygga hus men ja märkte att trä går GANSKA lätt sönder å då orkade ja inte bygga ett nytt.. Men finns det andra baner än den där? Endel av era bilder ha ju en helt annan bakgrund? Quicksave:a efter varje planka så går det bra Jo det finns fler banor än den. Gå bara in i byggnaden på startbanan och välj bland bilderna vilket kapitel du vill spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Dubbelpost yeyeye. http://www.garry.tv/garrysmodforum/viewtopic.php?t=941, bästa serien jag nånsin läst! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA "I was just errm..." fan va inspirerad man blev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Dubbelpost whatevver: grät av skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 HAHAHAHA det gjorde jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts