Boomer Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 http://image.hazardstrip.com/ss/games/media/11113.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 WOHOO! Tråden har levt upp igen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Bå blir det väl att lägga upp lite bilder Jag och en kille spelade lite schack http://pici.se/thumbs/t_UplOZEkBI.gif w00t, Jag var inte alls där http://pici.se/thumbs/t_DTqFIXtAg.gif Alle090 och jag mötte en irriterande person så vi satte upp spawn kill så vi slapp honom (Kolla "Deaths" på SHADOW MASTER) http://pici.se/thumbs/t_VQmlBkOmh.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Jag har också Gmod, underbart spel, fast lirar inte så mycket längre.. Blir mest DoD:Source nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Bå blir det väl att lägga upp lite bilder Jag och en kille spelade lite schack *BILD* w00t, Jag var inte alls där *BILD* Alle090 och jag mötte en irriterande person så vi satte upp spawn kill så vi slapp honom (Kolla "Deaths" på SHADOW MASTER) http://pici.se/thumbs/t_VQmlBkOmh.gif Jag minns det som om det var igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Jag minns det som om det var igår Inga screens? Pjuuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Inga screens? Pjuuh. Haha han quotade ju mig den goda av oss två som sätter dit thumbnails Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Är gmod 10 värt 100 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Är gmod 10 värt 100 kr? Absolut!!! Spelet blir också mycket bättre senare när du har skaffat PHX 3 och Wire Mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Absolut!!! Spelet blir också mycket bättre senare när du har skaffat PHX 3 och Wire Mod Jo, SÄRSKILT NÄR MAN KÖPT SPELET!!! @Skotten_31 Det finns mer än BARA att bygga, när man KÖPT spelet så finns det andra sorts servrar som te.x race servrar (bygg din bil och race), WOTS (Wars Of The Servers) Stor krig antingen är du byggare, krigare eller pilot (finns ju mer). Finns även Zombie servrar, ungefär som CSS Zmod MEN mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) @Skotten_31 Det finns mer än BARA att bygga, när man KÖPT spelet så finns det andra sorts servrar som te.x race servrar (bygg din bil och race), WOTS (Wars Of The Servers) Stor krig antingen är du byggare, krigare eller pilot (finns ju mer). Finns även Zombie servrar, ungefär som CSS Zmod MEN mycket roligare. Nice Men om man hittar spelet i någon buske kan man köra spelet och gå in på andras server? eller måste man köpa spelet för att köra på andras server? Redigerad 22 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Nice Men om man hittar spelet i någon buske kan man köra spelet och gå in på andras server? eller måste man köpa spelet för att köra på andras server? Du måste köpa det annars kan du inte gå in på VAC servrar har jag för mig. Men 60 spänn har du väl råd med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Du måste köpa det annars kan du inte gå in på VAC servrar har jag för mig. Men 60 spänn har du väl råd med? Ja men jag kan inte hitta den i någon affär.. och kan inte beställa över steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) Ja men jag kan inte hitta den i någon affär.. och kan inte beställa över steam beställ genom en affär? D: EDIT: varför hittar jag inget på prisjakt när jag söker efter det? >: Redigerad 22 augusti, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Gmod finns inte i affärer utan MÅSTE köpas via Steam (eller blocket om någon säljer ett account vill säga då...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) Du måste köpa det annars kan du inte gå in på VAC servrar har jag för mig. Men 60 spänn har du väl råd med? Va puttenuttigt, MEN DET ÄR FEL!!!! Joe Dirt har en busk version, vi brukar lira på min egna server.(egen dedicated server). Men jag måste cracka min server isåfall. Men VAC har inget med det att göra. Min server har VAC men Joe Dirt kan lira ändå beställ genom en affär? D: EDIT: varför hittar jag inget på prisjakt när jag söker efter det? >: Det finns inte i affär, bara via STEAM! @Joe Dirt KISS MY HAIRY ASS!! Redigerad 22 augusti, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Va puttenuttigt, MEN DET ÄR FEL!!!! Joe Dirt har en busk version, vi brukar lira på min egna server.(egen dedicated server). Men jag måste cracka min server isåfall. Men VAC har inget med det att göra. Min server har VAC men Joe Dirt kan lira ändå Det finns inte i affär, bara via STEAM! @Joe Dirt KISS MY HAIRY ASS!! Puttenuttigt? Som sagt, jag var inte säker, och 99 % av alla servrar är inte crackade så han måste ändå köpa det, palla sitta lira med sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Puttenuttigt? Som sagt, jag var inte säker, och 99 % av alla servrar är inte crackade så han måste ändå köpa det, palla sitta lira med sig själv. Hellre sig själv än dig för du är så dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Puttenuttigt? Som sagt, jag var inte säker, och 99 % av alla servrar är inte crackade så han måste ändå köpa det, palla sitta lira med sig själv. Jag kör crackat men trot eller ej men jag hittar alltid, och då menar jag alltid minst 5 crackade servrar som jag kan joina... En del är dåliga men dom flesta är bra... Visst det är bättre att köpa men när man inte kan så duger detta bra endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Puttenuttigt? Som sagt, jag var inte säker, och 99 % av alla servrar är inte crackade så han måste ändå köpa det, palla sitta lira med sig själv. Var bara tvungen att tillägga puttnittigt Jo, det stämmer. Sägs också att vissa crackade servrar (utan VAC) innehåller virus/virus nedladdningar. Men detta är en myt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts