Alle090 Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 OKmin server öppnar kl3 idag igen,dock inte säker om när den kommer stängas. Har lagt in lite mods nu iallafall. t.ex:en hel massa halo moddeler, och nukes och sånt. Tyvärr fortfarande ingen phx vägrar fungera för mig Fan att Gtasajten var nere. Annars hade jag gärna varit med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 har fått phx att funka nu servern komer öppnas (varje dag) kl3 stängas kl5. Kom gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Fan att Gtasajten var nere. Annars hade jag gärna varit med Fan va tråkigt gmod10 är om man är ensam.. och kör singleplayer. Tröttnade direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Fan va tråkigt gmod10 är om man är ensam.. och kör singleplayer. Tröttnade direkt! Jo Men. Man köper ju Gmod 10 för online stödet ju Finns ju as mycket: * Sanbox (Bygg fritt) * RP (Role play) * Zombie Survival (Som Zmod i CSS) * FW (Fort wars, bygg ett fort och sen tävla om en boll som du kan skydda in ditt fort då..) För att inte nämna alla mods som man kan tanka ned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 (redigerad) VARFÖR händer det hära när jag har lagt upp en server och spelat på den i typ 40minuter? Redigerad 16 augusti, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 mystiskt problem! Aldrig hänt för mig Brukar kunna ha servern uppe i typ 5 timmar utan några som helst problem. Hursomhelst,servern öppnar idag igen kl3 stängs kl5. Bra va? DÄKDÄKDÄKDÖÄKDÄKDÄK...bry er inte om det där sista kunde bara inte låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 VARFÖR händer det hära när jag har lagt upp en server och spelat på den i typ 40minuter? Köp spelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) OM jag ska öppna servern kl3 så MÅSTE dom som vill vara med,skriva det här INNAN kl3. Annars öpnnar jag ingen server. Bara så ni vet. OK jag öppnar den iallafall för att jag har tråkigt. Vet ej när den stänger. Redigerad 18 augusti, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) Har installerat gmod V9.0.4 nu men det kommer inte upp i min spel lista på steam har startat om steam men det kommer fort inte upp ?? Edit: har hl 2 episod 1 , hl 2 deathmach , css Redigerad 18 augusti, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 tänkte köpa gmod 10 nu för online spelandet och kolla om det funkar! men jag har alldrig köpt spel på steam förr har köpt i affärer så nu undrar jag om det kommer skickas eller om man typ får ladda ner det från steam ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) Köp spelet.... JAG har köpt det... eminem33: Det laddas ner från Steam automatiskt. Redigerad 18 augusti, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 JAG har köpt det... eminem33: Det laddas ner från Steam automatiskt. Ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 JAG har köpt det... eminem33: Det laddas ner från Steam automatiskt. ok ska köpa det i dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 HURRA! Då kommer fler idio ...jag menar ....ehrm.... spelare kunna joina härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Vad är ip till servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Vad är ip till servern Den är inte uppe dygnet runt. PS:jag har ändrat öppet tider:kl1 ´öppnas den. KL3 stängs den. Banan har även bytts till Freespace06. (Förut Freespace03) Freespace06 är MYYYYYYCKET större och bättre. Dock måste ni ladda ner den mannuelt och lägga den i Garry's mod banor mappen. (antar att dom flesta här vet hur man gör det,inte svårt alls) http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=5689 Länken ovanför leder till nerladdning av banan. VÄLKOMNA! snälla snälla SNÄLLA Joina idag Redigerad 20 augusti, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 För er som inte sett min sexfilm jag gjorde i Garrys Mod 10 för ett tag sen. http://www.youtube.com/watch?v=X4fr-EsBRMI Håller på med tvåan för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) För er som inte sett min sexfilm jag gjorde i Garrys Mod 10 för ett tag sen. http://www.youtube.com/watch?v=X4fr-EsBRMI Håller på med tvåan för tillfället. Snälla vid kl2 JOINA MIN SERVER! SNÄLLA SNÄLA SNÄLLA! Du behöver bara följa min länk och tanka ner Freespace06 OK nu LOVAR jag jag öppnar servern kl4 OK!? Så snälla snälla snälla SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLAA JOINA!!!! (Gny) Snälla Redigerad 20 augusti, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) i morse så ladda jag ner några vapen till mitt gmod 10 och nu kan jag inte starta ett singel player?? när jag klickar på banan jag vill splea så kommer jag bara tillbaka till menyn ?? nån som kan hjälpa mig Edit: jag har köpt det!! Den är inte uppe dygnet runt.PS:jag har ändrat öppet tider:kl1 ´öppnas den.KL3 stängs den.Banan har även bytts till Freespace06.(Förut Freespace03)Freespace06 är MYYYYYYCKET större och bättre.Dock måste ni ladda ner den mannuelt och lägga den i Garry's mod banor mappen.(antar att dom flesta här vet hur man gör det,inte svårt alls)http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=5689Länken ovanför leder till nerladdning av banan.VÄLKOMNA! snälla snälla SNÄLLA Joina idag byt bana till gm_construct , de_dust2 , de_dust , cs_assault nån av dom Redigerad 20 augusti, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) i morse så ladda jag ner några vapen till mitt gmod 10 och nu kan jag inte starta ett singel player?? när jag klickar på banan jag vill splea så kommer jag bara tillbaka till menyn ?? nån som kan hjälpa mig Edit: jag har köpt det!! byt bana till gm_construct , de_dust2 , de_dust , cs_assault nån av dom Gm_construct? lol? noob bana! CS banor?lol? Vet att du precis skaffade Gmod så du vet ju kanske inte hur man installerar banor. Men dom som gör det för komma. Vill inte ha några as kassa jävla piss default banor att köra på nämligen. EDIT:lessen om jag lät förbannad där men,jag hatar verkligen servrar som kör med typ CS banor,känns så amatörmässigt på något sätt . Här har ni en guide hur ni installerar en bana: C:\program\steam\steamapps\accountname\gmod\gmod\maps Lägg banan i "Maps" ok nu öppnas servern,snälla joina ni som kan. Jag har ändrat banan igen till den gamla (freespace03) den e så liten att ni kan tanka ner den från servern (Automatiskt när ni joinar) Redigerad 20 augusti, 2007 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts