Panimala Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Poseringen kanske inte var något att hurra över, men blicken på killen bakom lådan är ovärdelig. Redigerad 4 mars, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Poseringen kanske inte var något att hurra över, men blicken på killen i bakom lådan är ovärdelig. Hahaha, äeh... inget seriöst (som man märker), slängde bara ihop något på några minuter. Men som du säger, det ligger i blickarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 En ful bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Polisen Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 En ful bild... Gämod10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Gämod10? Står gmod 9.0 uppe i högra hörnet, så jag tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 nej då hadde jag ine gmod 10 men nu har jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Poseringen kanske inte var något att hurra över, men blicken på killen bakom lådan är ovärdelig. Haha den var klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Poseringen kanske inte var något att hurra över, men blicken på killen bakom lådan är ovärdelig. Haha den var klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Ja efetrsom inte screenshotstråden ska översvämmas så gör jag dennna Garrys mod är en modifikation till Half-life 2 och kan laddas ner här <span style='font-size:26pt;line-height:100%'>Latest Version:</span> <span style='font-size:30pt;line-height:100%'>V9.0.4</span> I version 9 tillföljer: LUA-scripting! Massvis med game-modes skriva i LUA! NPCs är nu vänligare och gråter när du dör Nya hjul och funktioner! Nytt emitter-system! TOTALT uppgraderad face-poser! måste ses! mycket, mycker mer! hoppas ni kommer njuta av den lika mycket som jag! haha jag har: hl2 episod 1 Half-Life Deathmatch Source Half-Life Deathmatch behöver man något mer spel för att kunna spela garrys mod 9 garrys mod 10 är inte gratis va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 haha jag har: hl2 episod 1 Half-Life Deathmatch Source Half-Life Deathmatch behöver man något mer spel för att kunna spela garrys mod 9 garrys mod 10 är inte gratis va? Har för mig att du behöver Hl2, Hl2 dm och Cs source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 haha jag har: hl2 episod 1 Half-Life Deathmatch Source Half-Life Deathmatch behöver man något mer spel för att kunna spela garrys mod 9 garrys mod 10 är inte gratis va? Garrys Mod 10 är inte gratis, men 9an kan du spela om du har Half Life 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Garrys Mod 10 är inte gratis, men 9an kan du spela om du har Half Life 2. Jag kan inte lira Gmod 9 online.. Jag har den senaste (tror jag), OCh när jag joinar en server så står det att min bana är olika från servens... Nån som har samma problem eller en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Jag kan inte lira Gmod 9 online.. Jag har den senaste (tror jag), OCh när jag joinar en server så står det att min bana är olika från servens... Nån som har samma problem eller en lösning? Har du verkligen den senaste versionen? Redigerad 8 juli, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Har du verkligen den senaste versionen? Rätt säker.. Har letat på Google.se och på Garrysmod hemsidan. Kan ni länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Mitt ljudkort har gått sönder och jag vill spela Gmod ändå, nån som vet om man kan ändra så det inte blir och kräva ett ljudkort? Kan posta en bild sen på hur det blir & se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 kan man spela garrys mod 9.0.4 nu när 10 finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 kan man spela garrys mod 9.0.4 nu när 10 finns Ja det kan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Ja det kan man. men när jag har instalerat garrys mod 9.0.4 så kommer de inte upp i min game lista på steam ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Ville bara tillägga denna fina bild. När ändå vi är inne på Garrys mod Redigerad 23 juli, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Verkar vara en hel del folk som spelar garry's mod . Vore kul om vi gtasajtare kunde spela tillsammans någon gång . Jag slänger gjärna upp en en server om du tycker likadant så pm'a mig gjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts