Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hm.. är detta spel VERKLIGEN värt att kö... skaffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Köpa, nej.. men det är roligt.. Skaffa det om du kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hm.. är detta spel VERKLIGEN värt att kö... skaffa? Vill du ha Gmod 10 så köper du det, annars kan du alltid ladda hem 9:an gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Vill du ha Gmod 10 så köper du det, annars kan du alltid ladda hem 9:an gratis. ska nog inte köpa det. Men ska köra det imorron typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 ska nog inte köpa det. Men ska köra det imorron typ När laddningen är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hm.. är detta spel VERKLIGEN värt att kö... skaffa? Vilken kewl pirat du är. Är verkligen impad, dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hm.. är detta spel VERKLIGEN värt att kö... skaffa? Ja det är värt att KÖPA. Tycker inte 100kr än speciellt mkt, om man tänker på hur länge man kommer ha kul med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Har tänkt köpa det och CS:S i ett paket på steam (~175:-), roligare då man kan lira online och inte bara över hamachi =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag kan köra på vanliga servers fast jag inte köpt spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag kan köra på vanliga servers fast jag inte köpt spelet Berätta! PM då kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Berätta! PM då kanske.. Men kör du me pacsteam? (de räknas väl inte som warez? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Körde med Pacsteam förut, alla mina riktiga account försvann! Kör med FreeSteam nu.. funkar bra förutom att alla delar på accounten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad jag vet så är FreeSteam och PacSteam crackade Steam-versioner? det får man väl inte snackade om ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 FreeSteam använder ju Steam Café account, vet inte om det kallas crackat då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Det har ju kommit en ny version av Pacsteam där ALLA spel faktiskt funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Det har ju kommit en ny version av Pacsteam där ALLA spel faktiskt funkar Kommer ändå aldrig att återvända till PS, FS ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Det har ju kommit en ny version av Pacsteam där ALLA spel faktiskt funkar Tack för tipset. Mitt steam har lagt av för gott.. hoppas detta funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Har någon sätt War of the Servers? Det är en Gmod9-film som kommer ut på DVD. linkz0rz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Har någon sätt War of the Servers? Det är en Gmod9-film som kommer ut på DVD. linkz0rz WTF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 "Little bitches get slapped in their mouth, and that’s how it happens… every time." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts