P-C Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Om vi säger såhär, jag har inte betalat för något av spelen i steam Är sikta på hjulet och trycka E nytt för 10an? W4R3ZM0NK3Y! Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 W4R3ZM0NK3Y! Japp. Okej, då tror jag att jag har 9an ska testa sen för säkerhets skull. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Okej, då tror jag att jag har 9an ska testa sen för säkerhets skull. Tack för hjälpen. Men står det bara Garry's Mod och har en blå ikon med ett vitt G på så är det tian. Redigerad 14 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Men står det bara Garry's Mod och har en blå ikon med ett vitt G på så är det tian. Då har jag nog 10an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Gmod 9 har en liten pacman som ikon Kan någon förklara för mig hur dehär me knappar funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Vad är det för skillnad på 9:an och 10:an. Är det värt att köpa om man redan har 9:an? Kan nån säga lite grjer man kan göra med GM? Jag har startat det men fattar typ inget. Vet bara hur man spawnar saker. Redigerad 5 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Nehe, inte det. Finns det någon instruktionsvideo eller nått då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nehe, inte det. Finns det någon instruktionsvideo eller nått då? Vet massor av grejer, hur man fixar robot(liten) men orkar inte förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Vilka spel måste man ha för att kunna lira Gmod? Jag har Source, HL2;DM, HL2; Lost Coast, funkar det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Vilka spel måste man ha för att kunna lira Gmod? Jag har Source, HL2;DM, HL2; Lost Coast, funkar det då? Ja, det funkar. Du behöver bara HL2 för att kunna köra Gmod. Redigerad 13 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ja, det funkar. Du behöver bara HL2 för att kunna köra Gmod. men jag har ju inte "vanliga" HL2.. Lost Coast är väl nåt special har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 men jag har ju inte "vanliga" HL2.. Lost Coast är väl nåt special har jag för mig Man behöver ett Source-baserat spel för att andvända Gmod, så om du menade "CS: Source" med "Source" så borde det funka det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Japp, menade CS:S. Men då kan jag alltså lira senaste gratisversionen (9) av GMod då alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Japp, menade CS:S. Men då kan jag alltså lira senaste gratisversionen (9) av GMod då alltså? Nu blev jag lite tveksam... Jag vet att GMod 10 går med enbart CS: Source, men har inte testat äldre versionerna på ett account med bara Source. As of November 29, 2006, the latest version of Garry's Mod is version 10. An older version, 9.0.4, is available as a free download. However, it also requires Half-Life 2, Half-Life 2 Deathmatch and Counter-Strike: Source to run properly. Version 10 (now known simply as Garry's Mod) has been available for purchase on Steam since November 29, 2006 for $9.95 (excluding tax); it will require at least one Source Engine game in an account to become available, and therefore will be offered in a reduced-price bundle with Counter-Strike: Source for those who do not meet that criteria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Oh crap.. Jag som var så sugen på Gmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Kan man fixa Gmod 10 gratis eller köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Kan man fixa Gmod 10 gratis eller köpa? Kostar $9.95 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Kostar $9.95 tror jag Palla betala det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Palla betala det.. Tro mig, det är absolut värt det. Alla dom nya verktygen som finns... Och verktygen som man kan göra! Allting är gjort i Lua nu, gamemodes, verktyg, (de flesta) vapen etc etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Har fixat det på annat sätt, men jag kan endast lira över Hamachi/LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts