Hunter Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Gmod 9 har blivit till demo-versionen av tian. Laddar ner nian nu. Version 9.0.4b. Jag hoppas det är den senaste som är gratis. Nee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Någon som har gmod 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Någon som har gmod 10? Jojje tror jag, jag ska iallafall skaffa det till jul eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Jojje tror jag, jag ska iallafall skaffa det till jul eller nåt Kostar direkt inte mycket, skulle köpt det om man inte behövde kreditkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Kostar direkt inte mycket, skulle köpt det om man inte behövde kreditkort Fråga dina föräldrar, dom borde ha kreditkort, och 100 kr är inte direkt mycket som sagt, Bara att säga att du kan betala tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Har skaffat Garrys Mod 10 och e faktiskt besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Har skaffat Garrys Mod 10 och e faktiskt besviken Besviken? Varför? Har du testat Gmod förr? Vet du vad man använder Gmod till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Besviken? Varför? Har du testat Gmod förr? Vet du vad man använder Gmod till? Jaa jag har kört GM från version 8. Men de fanns inte så mkt nyheter som jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Köpte Gmod 10 idag och är ruskigt besviken. Knappt några nya funktioner (Hover-balls var iof ganska kul) och massor av buggar. Morphing funkar inte.. inte heller nån annan av de visuella effekterna som utlovades. Jag vill ha mina 10 dollar tillbaka tack. Byggde i alla fall ett litet rymdskepp som jag körde runt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Köpte Gmod 10 idag och är ruskigt besviken. Knappt några nya funktioner (Hover-balls var iof ganska kul) och massor av buggar. Morphing funkar inte.. inte heller nån annan av de visuella effekterna som utlovades. Jag vill ha mina 10 dollar tillbaka tack. Byggde i alla fall ett litet rymdskepp som jag körde runt med. Om man ska ha roligt med Gmod 10 till fullo ska man ladda ner alla Lua skripts, och t.ex lära sig Lua och göra sin egna grejer. Och Morph fungerar nog inte för att du inte har DirectX 8 eller högre, eller så supportar inte ditt grafikkort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Morphing funkar inte för mig heller, de va en av funktionerna jag mest ville ha Men som P-C säjer, Hover balls e skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Haha Gmod är rolligt i början att byga båtar baser och bilar och sådant men sen blir det tråkigt . Så jag kommer värkligen inte köpa Gmod10 men kanske kommer en Free weekend thingy så kommer jag kanske köpa det. Om det är skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Byggde en ganska rolig melonkatapult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Byggde en ganska rolig melonkatapult. Funkar den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Funkar den då? Den funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Hur vet man vilken version man har? Hur ändrar man rullriktning på hjulen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Hur vet man vilken version man har? Hur ändrar man rullriktning på hjulen? Det står på steamgames-listan antar jag. Tryck C och ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Det står på steamgames-listan antar jag. Tryck C och ändra. Står bara Garry's Mod. Om jag laddade hem det via steam i förrgår, borde det vara 10 då? Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Står bara Garry's Mod. Om jag laddade hem det via steam i förrgår, borde det vara 10 då? Tackar Om du betalade för det så är det tian. I så fall så så sikta på hjulet och tryck E. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Om du betalade för det så är det tian. I så fall så så sikta på hjulet och tryck E. Om vi säger såhär, jag har inte betalat för något av spelen i steam Är sikta på hjulet och trycka E nytt för 10an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts