Hunter Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 :'( Neeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjj... hade gjort en skol gård som jag senare skulle visa :'( men så F¤kades allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Då vet vi det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Det räcker med att du gör posten i en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Det räcker med att du gör posten i en tråd. Dehär e ju Garrys mod? Och screenshots? Så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Dehär e ju Garrys mod? Och screenshots? Så.... Spam imo. Du gör samma post på två olika ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Spam imo. Du gör samma post på två olika ställen. Jaamen de e din åsikt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Vet nån hur man bygger saker?? såg nyss en Jätte robot på youtube Jag som tänkt sluta med Gmod, fick suget tillbaka Kolla bara http://www.youtube.com/watch?v=p06qXRJm-ls Redigerad 16 november, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Har gjort ett kontor till Garry's Mod. Kan användas till serier och rollspel. Screenshots i länken. Länkzorz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) GMOD 10 SLÄPPS IMORN källa, http://gmod.garry.tv/ http://www.garrysmod.com/ http://www.steampowered.com/v/index.php?ar...AppId=4000& Redigerad 28 november, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 GMOD 10 SLÄPPS IMORN Inte gratis va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Inte gratis va? Noppe, 10$ tror jag det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Verkar inte som kvalitéten på bilderna har ökats sen sist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Verkar inte som kvalitéten på bilderna har ökats sen sist... Nej, men garry har sagt att det ska va mkt stabilare osv hoppas det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Nej, men garry har sagt att det ska va mkt stabilare osv hoppas det stämmer. Jag menar mer alla usla poser som postas här :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jag menar mer alla usla poser som postas här :] Hah, okej, trodde du menade med Gmod10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Jag ska köpa v 10 , kanske inte på ett tag, men nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Vad är nytt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Vad är nytt där? Många bugs ska vara fixade, bland annat när bokstäverna blir till symboler, (händer när man kört ett tag) Spawn menyn är helt omgjord Några nya sätt att "leka" på, bland annat "morphing" (stavning?) En sak som jag, och säkert MÅNGA andra kommer älska, är att alla 11-12 åringar kommer inte kunna köra , om dom inte tigger till sig pengar av sina föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 (redigerad) OMFG FDGFGDFJGHJHDF 4 MINUTER KVAR!! Sorry, joy overload. Men det skulle väl släppas 19:30? EDIT: Nope, det var 20:00. En sak som jag, och säkert MÅNGA andra kommer älska, är att alla 11-12 åringar kommer inte kunna köra w00t.gif , om dom inte tigger till sig pengar av sina föräldrar Hey! Redigerad 29 november, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts