Jump to content

Garrys Mod


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Shit vad läskigt.

Min polare la upp en server, det var hans första, så han hade inga modar eller nått.

Och då kommer det in en kille som nickar "null", och påstår att alla ska hålla käften annars kickar han alla utom host.

Och då skrev min polare "haha görkul du, de e jag som e admin så du kan inte kicka sopa..."(eller nått liknande)

och då kickar den jäveln alla utom host(som var min polare då) på servern!?!?!?

hur fan gjorde han det!?

De enda han ville berätta var att de va nått nytt som kommit på internet!?

Hur skyddar man sig mot sådana idioter?

Och är de nån mer som vart med om det?

ALLA SOM LÄGGER UPP SERVRAR, KICKABANNA "NULL" SÅFORT HAN KOMMIT IN I SERVERN, SÅ HAN INTE GÖR SAMMA SAK MOT ER.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit vad läskigt.

Min polare la upp en server, det var hans första, så han hade inga modar eller nått.

Och då kommer det in en kille som nickar "null", och påstår att alla ska hålla käften annars kickar han alla utom host.

Och då skrev min polare "haha görkul du, de e jag som e admin så du kan inte kicka sopa..."(eller nått liknande)

och då kickar den jäveln alla utom host(som var min polare då) på servern!?!?!?

hur fan gjorde han det!?

De enda han ville berätta var att de va nått nytt som kommit på internet!?

Hur skyddar man sig mot sådana idioter?

Och är de nån mer som vart med om det?

ALLA SOM LÄGGER UPP SERVRAR, KICKABANNA "NULL" SÅFORT HAN KOMMIT IN I SERVERN, SÅ HAN INTE GÖR SAMMA SAK MOT ER.

Enkelt, man kodar skiten själv i .lua , tar ca 4min och göra ett sånt script, du kan kolla här www.gmodsecurity.com på known viruses och kolla om han eller du själv har något av dom i init mappen gmod9/lua/init , även står det hur man tar bort dom, sen är det bästa om man gör tomma lua filer och sparar dom som alla virusen heter, och sätter skrivskydd på, på det sättet slipper att få dom ^_^ eller bara tankar ett vettigt AntiVirus :lol:

Sen finns det ju virus som skadar din dator okså, som ILNB.2 :ermm: och facehook, racehook virusen.

Redigerad av ssfh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enkelt, man kodar skiten själv i .lua , tar ca 4min och göra ett sånt script, du kan kolla här www.gmodsecurity.com på known viruses och kolla om han eller du själv har något av dom i init mappen gmod9/lua/init , även står det hur man tar bort dom, sen är det bästa om man gör tomma lua filer och sparar dom som alla virusen heter, och sätter skrivskydd på, på det sättet slipper att få dom ^_^ eller bara tankar ett vettigt AntiVirus ;)

Sen finns det ju virus som skadar din dator okså, som ILNB.2 :shifty: och facehook, racehook virusen.

Shit

okej, tackar ska genast titta lite!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...