Ante_freeman Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag kan vara med o lira senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 /agreed. Här är en jag postade i Screenshots, men det har ju med Gmod att göra, så.. Ägg. http://img117.imageshack.us/img117/358/tiwigo5wt.th.png Såg den posten nu. Du anar inte hur ironiskt det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Heej undrar en sak jag har den nyaste versionen av garry's mod asså 9.0.4 och dom gamla versionen av garrys mod ex.. v3 och v4 kan man göra mera saker på dom versionera än den som jag har...... och en sak till kan man skapa egna banort till Garry's mod asså skapa egna så man får själv välja hur det ska se utt tack sam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Heej undrar en sak jag har den nyaste versionen av garry's mod asså 9.0.4 och dom gamla versionen av garrys mod ex.. v3 och v4 kan man göra mera saker på dom versionera än den som jag har...... och en sak till kan man skapa egna banort till Garry's mod asså skapa egna så man får själv välja hur det ska se utt tack sam för svar Varför skulle du kunna göra mer saker på en äldre version? .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Ja, undrar jag med. Kan du förklara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Menade han inte att man kunde göra mer saker på dom äldre och mindre på de nyare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Menade han inte att man kunde göra mer saker på dom äldre och mindre på de nyare? Det är ju det dom säger. Edit: Din signatur är för stor. Max är 500x200. du har 500x250 . Redigerad 18 juli, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Varför skulle du kunna göra mer saker på en äldre version? .. nämen bara undrade om man kunnde göra mera saker på c3 och v4 än på 9.0.4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 nämen bara undrade om man kunnde göra mera saker på c3 och v4 än på 9.0.4 Jo, men logiskt sätt så borde det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Jo, men logiskt sätt så borde det inte ok men kan man skapa egna banor på garrys mod 904 asså man får själv väöja hur står den ska vara är typ ny på garrys mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 ok men kan man skapa egna banor på garrys mod 904 asså man får själv väöja hur står den ska vara är typ ny på garrys mod Nee jag tror inte de men du kan ju göra egna maps med Source SDK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Nee jag tror inte de men du kan ju göra egna maps med Source SDK hur då hur gör man maps på SDK?? tack sam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 hur då hur gör man maps på SDK?? tack sam för svar Tro mig, knappast nåt man kan beskriva kort och enkelt här, läs dom är guiderna istället. http://halfwit-2.com/?page=tutorials&category=1 http://www.iwannamap.com/viewtut.php?tut=53 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) För att inte glömma den svenska Leveldesign. Redigerad 22 juli, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hmmm dom sidorna fattar man ju fan inge om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hmmm dom sidorna fattar man ju fan inge om Finns det inget annat för dig att göra då om du inte förstår dig på de guiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Sorry om jag drar upp den här tråden igen Men jag undrar om det finns någon hemsida man kan ladda ner saker till gmod. Har sökt lite på google, men hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Kolla FORUMET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Kolla FORUMET Haha inte så svårt och hitta xD Men tack för hjälpen Haha http://img458.imageshack.us/img458/1811/hl22006090317081537xj9.png Redigerad 3 september, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Nu drar jag upp den lite. Började med Garry's Mod för ett litet tag sen. Mitt första "bidrag". http://img504.imageshack.us/img504/1777/traphv4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts