Jojje Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Tsk, vad klassen på Gmod-serier och bilder har sjunkit nuförtiden. /agreed. Här är en jag postade i Screenshots, men det har ju med Gmod att göra, så.. Ägg. http://img117.imageshack.us/img117/358/tiwigo5wt.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Tsk, vad klassen på Gmod-serier och bilder har sjunkit nuförtiden. Folk har inte lika mkt tid o sitta framför datorn nu när det är sommar Ps Jag suger på Garry's mod så har nån nå tips på vad jag ska försöka mig på? nåt lätt helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Hei grabbar, äre nån som vill köra på min server? Jag har gjort två banor som kanske skulle vara intressanta, har spelat den med mina andra polare. Om du vill köra, lägg till mig på Steam Friends, ejz562b@tninet.se Redigerad 24 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Ny bild (som suger, blev tagen lite dåligt ) me mitt fula graffekort Offtopic: Nån som vet vart man kan köpa ett billigt o bra grafikkort (Nividia) Hey var fick du tag i den där pansarbilen, jag vill också ha den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Från Day of Defeat, du behöver det spelet för att kunna använda den. Redigerad 28 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Från Day of Defeat, du behöver det spelet för att kunna använda den. Du behöver inte ha Dod (inte source iallfall) för jag ladda ner det från Fpsbanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Från Day of Defeat, du behöver det spelet för att kunna använda den. Nej, den finns separat på facepunch tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Du behöver inte ha Dod (inte source iallfall) för jag ladda ner det från Fpsbanana Jo, bilen är från Source. Har svårt att tänka mig att FPSbanana har den, med tanke på att det är en stor sida och det är olagligt att ta modeller från licensierade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jo, bilen är från Source. Har svårt att tänka mig att FPSbanana har den, med tanke på att det är en stor sida och det är olagligt att ta modeller från licensierade spel. Du har säkert rätt men http://www.fpsbanana.com/skins/11037 vet inte om det är rätt men http://www.fpsbanana.com/skins/8643 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Gjorde en såndär racinggrej som finns i Star Wars, den gick att åka också. http://img193.imageshack.us/img193/9868/gmconstruct00152jw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 ... En Podracer. En riktigt het sådan. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Snygg podracer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Öhum,nån som vet vart det finns andra grejer istället för original sakerna till gmod..(alltså sånt man bygger och sånt med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Öhum,nån som vet vart det finns andra grejer istället för original sakerna till gmod..(alltså sånt man bygger och sånt med) Kanske Gmod plus men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Kanske Gmod plus men jag vet inte Japp de är gmod plus http://smilies.vidahost.com/cwm/big/cool.gif <--- clicky. Redigerad 10 juli, 2006 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Äre nån som vill lira lite skydiving med mig? Har en schysst SWEP och en schysst bana. gm_skydive alltså. Men du måste ha Gmod 9.0.4, annars funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Äre nån som vill lira lite skydiving med mig? Har en schysst SWEP och en schysst bana. gm_skydive alltså. Men du måste ha Gmod 9.0.4, annars funkar det inte. Synd, version 9 funkar inte för mig Jag kör 8.3 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Äre nån som vill lira lite skydiving med mig? Har en schysst SWEP och en schysst bana. gm_skydive alltså. Men du måste ha Gmod 9.0.4, annars funkar det inte. Det kan jag väl göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 OK, adda mig på Friends. jojje975 alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) OK, adda mig på Friends. jojje975 alltså. okej... Men förhelvete logga in då Redigerad 12 juli, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts