Tiger Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Tigerrrrrr: Händer för många som försöker lira multiplayer. Ska finnas ett lua-kommando som kan hjälpa dig. LÄNK har inte testat själv dock. Om det händer att du bara laggar fast i spelet så ta bort lua-filen. Tack, nu funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jojje runs up to the wounded topic and gives it some medical help. Then helps it get up and running again. En liten freaky bild jag tog. http://img46.imageshack.us/img46/7730/clown7mq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Funkar inte för vissa. Det är jag mest glad över. Nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Det är en ny spawnkod. "Counter-Strike Props" { "~Ragdolls" "" "#Seal Team 6" "models/player/ct_urban.mdl" "#Gign" "models/player/ct_gign.mdl" "#Phoenix Connection" "models/player/t_phoenix.mdl" "#Guerilla Warfare" "models/player/t_guerilla.mdl" http://img48.imageshack.us/img48/8174/gmconstruct00061tt.th.jpg Redigerad 12 februari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Jojje kan du förklara hur man ska göra för att få ct och t att funka igen? Och är det någon som vet hur man tar fram ex en zombie ur "NPC SPAWN" och sen gör den till en ragdoll? Redigerad 15 februari, 2006 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Man kopierar min spawncode till Characters eller nått. Och jag spawnade en zombie och skjöt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jojje jag gjort som du sa, men det funkar inte kanske gjorde fel men kan tine du ladda upp din characters mapp eller den som man ska kopiera dom till?? Längtar efter att få göra kul bilder med en ct och t. Det är inte kul att bara använda HL2 gubbar och css hostages. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Funkar det med demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) HL2 Demo? Inte vad jag vet. Har lagt upp mina serier på min hemsida Redigerad 16 februari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Är det någon som har garry's mod 9.04 och som har fungerande ct & t ragdolls? Om ni har kan ni väll ladda upp dokumentet som dom deras spawncoder ligger i så jag kan få mina ragdolls att funka också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Är det någon som har garry's mod 9.04 och som har fungerande ct & t ragdolls? Om ni har kan ni väll ladda upp dokumentet som dom deras spawncoder ligger i så jag kan få mina ragdolls att funka också!! .http://forum.facepunchstudios.com/ Sök lite så garanterar jag dig att du hittar va du leta efter Redigerad 20 februari, 2006 av ssfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 En fråga.. Kan man få GMOD att funka på HL2:demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 En fråga.. Kan man få GMOD att funka på HL2:demot? Hm... du kan ju testa men.. jag tror inte det, för du måste nog koda om lite eller nått sånt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hm... du kan ju testa men.. jag tror inte det, för du måste nog koda om lite eller nått sånt skit 'Koda om' .. mhm.. Nej - då alla Gmods props som finns i HELA hl2 finns inte i demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nån som vet hur man tar kort med kameran!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Nån som vet hur man tar kort med kameran!? Tryck 'Q' sen 'Camera'. Sen 'skjuter' du. Bilden sparas i Sourcemods\garrysmod\screenshots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Tryck 'Q' sen 'Camera'. Sen 'skjuter' du. Bilden sparas i Sourcemods\garrysmod\screenshots Okej, tack Ni ska få en riktigt fin bild sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Asså jag gillar hennes porr blick http://img118.imageshack.us/img118/7348/hehe8dp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Asså jag gillar hennes porr blick Mossman's huvud är för långt ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Asså jag gillar hennes porr blick http://img118.imageshack.us/img118/7348/hehe8dp.jpg Känns ungefär som den där killen som runkade till WoW om man knäpper porrbilder med Garrys Mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts