diarrehampus Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Hur gör man så gubbarna rör sig? Ska tanka 9.0 senare nån som vill lira då? Håller på att fixxa ett bildspel i powerpoint med mina förra bilder från nån äldre mod. Släpps 9.0 ikväll förresten? Redigerad 28 oktober, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nån som vet hur jag får liv i gubbarna? Sry för dubbelpost men jag ville få upp tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Tror inte att man kan få liv i gubbarna, fast jag vet inte. http://img491.imageshack.us/img491/1827/gmconstruct00043av.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Nån som vill lira garrysmod eller bf2 adda mig diarrehampus@hotmail.com eller diarrehampus i Xfire, kan lira när ni vill nästan. När jag försöker starta server kan ingen connecta, har inte haft consolen uppe kanske måste skriva sv_lan 0 också Redigerad 29 oktober, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Tror inte att man kan få liv i gubbarna, fast jag vet inte. http://img491.imageshack.us/img491/1827/gmconstruct00043av.jpg HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Jag fick liv i gubbarna! Några attackarade mig men jag skaffade några Gregorys med Annabella. Då klarade jag mig Ännu en melonbild men notera det nya Redigerad 30 oktober, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 HAHA, nu kom jag på när jag och Curly spelade Garrys mod 8 eller något sånt däringa. Vi satte ut Elitesnubbar med Annabella... Det är inte skoj . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag har probs med mitt gmod 9.0 När jag ska välja gubbe går spelet ur sig. Ser ingen bild på varken gubbarna eller spray inne på options multiplayer. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 På gmod 9.0 hur gör man för att gubbarna ska bli levande på 8.3 finns det ju en sak som heter NPC spawn, men på 9.0 kan man inte trycka där! Är det någon som vet hur man gör för att få ingång gubbarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 I'm awake! Mwuhaha! Kul att vara tillbaka : ) Under tiden jag varit bannad så har jag sysselsatt mig med lite Gmod-serier.. How to be banned #666 "Zombies have always been cultural" Läs mitt inlägg innan ni flamar, era hyggen "What we think and when other disagree" Har fler men hittar inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Visste inte var denna hör hemma men jag postar i båda trådarna. Jag är allt en liten spammare. Det är en poster till mina föregående serier som ni hittar en post ovanför. user posted image Redigerad 28 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Goodfellas. http://img204.imageshack.us/img204/2241/gdfells6id.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Typiskt fall av japanskt självmords bombare utan bomb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Inte min men SÅ JÄVLA BRA!! Teacher, mother ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nu e ju gmod 9.04 ute , men det funkar inte att ta fram ct och terrorist dockan för mig! Någon som vet hur man gör så att det funkar igen. Det har funkat förrut men jag tror det slutade funkar när man fick ner dom 2 nya skinsen till CS : Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nu e ju gmod 9.04 ute , men det funkar inte att ta fram ct och terrorist dockan för mig! Någon som vet hur man gör så att det funkar igen. Det har funkat förrut men jag tror det slutade funkar när man fick ner dom 2 nya skinsen till CS : Source. Funkar inte för vissa. Det är jag mest glad över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Är gmod värt att skaffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Någon som vet vad jag ska göra för att få Garrys Mod att funka igen, får bara "STEAM validation rejected" om jag försöker antingen joina eller creata en serve. Samma sak händer på en av våra andra datorer, där vi även testat med en kompis Steam-acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Är gmod värt att skaffa? Vad tror du? ' Tigerrrrrr: Händer för många som försöker lira multiplayer. Ska finnas ett lua-kommando som kan hjälpa dig. LÄNK har inte testat själv dock. Om det händer att du bara laggar fast i spelet så ta bort lua-filen. Redigerad 6 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts