Blues Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Okej för dom som vill vara med: Server: Gtasajten Pass: hultan Bana: gm_construct Om en timme ungefär börjar vi. Redigerad 21 juli, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Coolt jag kanske kommer ^^ Men vore bra om du sa tiden bättre än "ungefär". Starta servern 18 eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Coolt jag kanske kommer ^^ Men vore bra om du sa tiden bättre än "ungefär". Starta servern 18 eller nåt. Det var runt 18 jag menade... Jag startar den nu, så får ni komma om ni vill. Redigerad 21 juli, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hur får jag nyaste att funka det blir client.dll error libraryfiles failed. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hur får jag nyaste att funka det blir client.dll error libraryfiles failed. :'( Har du testat att instalera om Om inte det funkar kan du instalera om Half life 2 deathmatch coh half life 2 Det borde funka då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har du testat att instalera om Om inte det funkar kan du instalera om Half life 2 deathmatch coh half life 2 Det borde funka då Funkar ändå inte... Fattar inte varför ... Måste jag ha CS:S eller nått?.. Varför.. det är client.dll som gör så allt text ändrar sig menyerna alldså det är den det är fel på kan nån hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Funkar ändå inte... Fattar inte varför ... Måste jag ha CS:S eller nått?.. Varför.. det är client.dll som gör så allt text ändrar sig menyerna alldså det är den det är fel på kan nån hjälpa mig Har du olaglig kopia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Har du olaglig kopia Tur att Gmod inte stödjer olagliga kopior av HL2 support steam or die trying Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nej då jag har inget olagligt... varför funkar inte skiten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Lirade nyss garrys mod med egget91. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hehe... sånt där kan vara kul.. om man har posat bra. Det där var ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) ._. Redigerad 23 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kan nån hjälpa mig gå igång det senaste gmod?... please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kan nån hjälpa mig gå igång det senaste gmod?... please Varför inte andvända den nästsenaste versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag kan inte lägga upp min bild som jag är så nöjd över :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag kan bara använda version 7.0a..... det är jobbigt... Jag vill kunna använda senaste versionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Sök på Gmods pip forum då. Men var ligger det??? JAG HITTAR DET INTE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Teddybear, duhh. Den går att ladda ner här, då får man en massa annan skit också. http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=36893 Men man måste vara medlem för att downloda (det suger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Här är en bild (kommer ifrån min server och den är öppen nu) G-MAN : JIPIII veckopeng Edit glömde bilden Redigerad 26 juli, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts