Jump to content

Garrys Mod


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Who posted in: Garrys Mod

P-C - 65

thegtafreak - 23

Ehm..? :)

Det där säger inte mig ett skit, spamming behöver inte betyda många inlägg, utan snarare obetydelsefulla inlägg.

Att man skriver många inlägg har alltså inget med saken att göra, så länge dom har ett syfte, och för vidare diskussionen..

eller nåt.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där säger inte mig ett skit, spamming behöver inte betyda många inlägg, utan snarare obetydelsefulla inlägg.

Att man skriver många inlägg har alltså inget med saken att göra, så länge dom har ett syfte, och för vidare diskussionen..

eller nåt.. :)

Naaaaw, va puttinuttit.. beskydda din lilla P-C. Tänk om P-C inte lagt in en endaste bild, och gtafreak har lagt in på alla sin posts?

Well.. Orkade inte. Men men.. Han har iaf postat dubbelt så många som gtafreak, och skyller på spam.

Edit: Minns jag något rätt så gjorde en viss liten P-C en sak i dagens lol ? Försökte få 300 eller något. Var det inte spam det då? ^^

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naaaaw, va puttinuttit.. beskydda din lilla P-C. Tänk om P-C inte lagt in en endaste bild, och gtafreak har lagt in på alla sin posts?

Well.. Orkade inte. Men men.. Han har iaf postat dubbelt så många som gtafreak, och skyller på spam.

Edit: Minns jag något rätt så gjorde en viss liten P-C en sak i dagens lol ? Försökte få 300 eller något. Var det inte spam det då? ^^

Jag vet inte om p-c har spammat eller om thegtafreak har skrivitdom mest meningsfulla posten i hela tråden, vilket jag skiter i egentligen, men man måste inte spamma bara för att man har skrivit många inlägg.

Det är ju som att påstå att maholo eller GUD spammar mer än HaxXoR-93(exempel, va nån snubbe på fuska.nu eller nåt som skrev inlägg som " ja,tja bna" i en tråd som handlade om battlefield vietnam) för att dom har skrivit fler inlägg.

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Who posted in: Garrys Mod

P-C - 65

thegtafreak - 23

Ehm..?  :D

Ja, läs igenom alla hans poster och kolla vilka som är nödvändiga.

och det där med att jag har flest inlägg betyder inget. läs igenom alla sidor i denna tråd och kolla om jag spammar?

ja, jag ville ha sidan 300. :)

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lite (eller nja, mycket) noobish på det här, skaffade det för bara ett litet tag sedan.

Sätt 'no collide' på om du ska posa gubbar som håller i vapen. :) Klicka på 'no collide' i menyn, aktivera, sedan klickar du på vapnet och sen på gubben. Så blir det lättare att posera. ^_^

Här är en nalle jag laddade ner, laddade också ner en tysk hjälm, en fet pistol och en guldig revolver. ^_^

*Klick*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...