thegtafreak Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) SNYFT :'( Redigerad 14 juli, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Här kommer en till ALYX SOM DJURPLÅGARE Redigerad 14 juli, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Lägg ner din spammande nolla. EDIT: du hade inte laddat upp nån bild. Redigerad 14 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Lägg ner din spammande nolla. EDIT: du hade inte laddat upp nån bild. Who posted in: Garrys Mod P-C - 65 thegtafreak - 23 Ehm..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Who posted in: Garrys Mod P-C - 65 thegtafreak - 23 Ehm..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 En liten affär jag gjorde nyss. *Klick* http://img343.imageshack.us/img343/9144/krksjpg0tg.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Who posted in: Garrys Mod P-C - 65 thegtafreak - 23 Ehm..? Det där säger inte mig ett skit, spamming behöver inte betyda många inlägg, utan snarare obetydelsefulla inlägg. Att man skriver många inlägg har alltså inget med saken att göra, så länge dom har ett syfte, och för vidare diskussionen.. eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Det där säger inte mig ett skit, spamming behöver inte betyda många inlägg, utan snarare obetydelsefulla inlägg. Att man skriver många inlägg har alltså inget med saken att göra, så länge dom har ett syfte, och för vidare diskussionen.. eller nåt.. Naaaaw, va puttinuttit.. beskydda din lilla P-C. Tänk om P-C inte lagt in en endaste bild, och gtafreak har lagt in på alla sin posts? Well.. Orkade inte. Men men.. Han har iaf postat dubbelt så många som gtafreak, och skyller på spam. Edit: Minns jag något rätt så gjorde en viss liten P-C en sak i dagens lol ? Försökte få 300 eller något. Var det inte spam det då? ^^ Redigerad 14 juli, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Naaaaw, va puttinuttit.. beskydda din lilla P-C. Tänk om P-C inte lagt in en endaste bild, och gtafreak har lagt in på alla sin posts? Well.. Orkade inte. Men men.. Han har iaf postat dubbelt så många som gtafreak, och skyller på spam. Edit: Minns jag något rätt så gjorde en viss liten P-C en sak i dagens lol ? Försökte få 300 eller något. Var det inte spam det då? ^^ Jag vet inte om p-c har spammat eller om thegtafreak har skrivitdom mest meningsfulla posten i hela tråden, vilket jag skiter i egentligen, men man måste inte spamma bara för att man har skrivit många inlägg. Det är ju som att påstå att maholo eller GUD spammar mer än HaxXoR-93(exempel, va nån snubbe på fuska.nu eller nåt som skrev inlägg som " ja,tja bna" i en tråd som handlade om battlefield vietnam) för att dom har skrivit fler inlägg. Redigerad 14 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Who posted in: Garrys Mod P-C - 65 thegtafreak - 23 Ehm..? Ja, läs igenom alla hans poster och kolla vilka som är nödvändiga. och det där med att jag har flest inlägg betyder inget. läs igenom alla sidor i denna tråd och kolla om jag spammar? ja, jag ville ha sidan 300. Redigerad 14 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Varför ser det ut som om hon dansar medans hon gör det ? Följande anledningar: Jag är dålig på att göra poser. Kroppsdelarna buggar som satan ibland. Det skulle se lite "macho" ut (tänk Duke Nukem eller Serious Sam). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Hur spawnar man gevärs-eld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Var tankar jag hen GM_hugeflatemap och lite andra GM banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Var tankar jag hen GM_hugeflatemap och lite andra GM banor Sök på Gmods pip forum då. Redigerad 14 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Servern stängd. Redigerad 14 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Servern stängd. Vilken server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hur spawnar man gevärs-eld? Emitters. Är det någon som vill spela med mig så säg till, har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Igår körde jag garrys mod med Virre_cool Men han skulle åka till tyskland idag så han var tvungen att gå och packa efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Är lite (eller nja, mycket) noobish på det här, skaffade det för bara ett litet tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Är lite (eller nja, mycket) noobish på det här, skaffade det för bara ett litet tag sedan. Sätt 'no collide' på om du ska posa gubbar som håller i vapen. Klicka på 'no collide' i menyn, aktivera, sedan klickar du på vapnet och sen på gubben. Så blir det lättare att posera. Här är en nalle jag laddade ner, laddade också ner en tysk hjälm, en fet pistol och en guldig revolver. *Klick* http://img321.imageshack.us/img321/3691/112bild13ih.th.jpg http://img305.imageshack.us/img305/3631/112bild26nc.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts