Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Spin that shit, bästa filmcitatet! Du borde ta bort Disco, Balett och "vette-fan-vad-det-är-för-dans" stegen och göra det till brake dance istället Edit: Jag ser nu att diktatorn gör "Figure Four" och inte "vette-fan-vad-det-är-för-dansen" Redigerad 4 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jao barney you insult me *POW* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Klarar min dator HL2??? Finns HL2 på CD skivor? har nämligen ingen DVD drive. Edit: Ay Caramba! jag glömde censurera, Doh! Redigerad 4 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Klarar min dator HL2??? Finns HL2 på CD skivor? har nämligen ingen DVD drive. Beror på vad du har för grafikkort. HL2 finns på CD-rom (4 skivor eller nått) men de é inte många ställen som säljer de. Annars så finns de att köpa bara cd-key, så é de bara att tanka ner sen. *edit eller gör som jag gjorde, köp en dvd-brännare/läsare Redigerad 4 januari, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Beror på vad du har för grafikkort. HL2 finns på CD-rom (4 skivor eller nått) men de é inte många ställen som säljer de. Annars så finns de att köpa bara cd-key, så é de bara att tanka ner sen. *edit eller gör som jag gjorde, köp en dvd-brännare/läsare Det kostar ju typ 1000 spänn onödigt, enligt min åsikt. 5 CD skivor är det. Vart kan man köpa CD key då? Edit: Jag har GeForce MX 440 Redigerad 4 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Testa HL2 demot (Steam) om du är osäker om dn dator klarar hl2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Testa HL2 demot (Steam) om du är osäker om dn dator klarar hl2 Jag har kört det. Det börjar lagga lite då och då så jag får pausa. Men det kan kanske bero på för hög upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det kostar ju typ 1000 spänn onödigt, enligt min åsikt. 5 CD skivor är det. Vart kan man köpa CD key då? Edit: Jag har GeForce MX 440 Köpte dock inte dvd-brännarn endast pga hl2. Såg nån länk här i forumet till nån butik som sålde cd-key, vette fan var. Och ditt kort är bättre än mitt så de kommer troligen funka eftersom de gör de här, har iofs 200MHz mer än dig men de borde inte spela så stor roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Köpte dock inte dvd-brännarn endast pga hl2. Såg nån länk här i forumet till nån butik som sålde cd-key, vette fan var. Och ditt kort är bättre än mitt så de kommer troligen funka eftersom de gör de här, har iofs 200MHz mer än dig men de borde inte spela så stor roll. Ok, thank you. ska söka efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Dance to tha melonfest! Haha, najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Snälla...SNÄLLA säg att jag inte behöver DVD läsare på datorn för att spela HL2 SNÄLLA!! Jag beställde det idag och jag tänkte inte på det då. Snälla säg att det går utan DVD läsare.............snälla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Obs!! när ni e klara med ert arbete i garrysmod, så ta fram minipulator och tryck R så blir grafiken maximalt bra för en kort stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Snälla...SNÄLLA säg att jag inte behöver DVD läsare på datorn för att spela HL2 SNÄLLA!! Jag beställde det idag och jag tänkte inte på det då. Snälla säg att det går utan DVD läsare.............snälla :'( Om du har beställt DVDversion går det INTE. Om du beställt den med en massa skivor går det utmärkt. Redigerad 5 januari, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) *Borta* Redigerad 4 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) "E.T Phone Home" http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/E.T.jpg Redigerad 5 januari, 2005 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Obs!! när ni e klara med ert arbete i garrysmod, så ta fram minipulator och tryck R så blir grafiken maximalt bra för en kort stund Du har nå't i ögat. Men så dum är jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag gillar bara helt enkelt att korsfästa folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 "E.T Phone Home" http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/E.T.jpg HAHAH fa den va ju asrolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Var hittar man koner och meloner! Hur ändrar man storlek på däcken??? EDIT: P-C, den har inte du gjort Detta är den första jag gjort!! Redigerad 5 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Var hittar man koner och meloner! Hur ändrar man storlek på däcken??? Använd shotgun och höger-klicka för att byta "skott" som meloner och sånt. Redigerad 5 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts