Weener Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Inte så jäääättelikt, men hyffsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Fipplade ihop en bana på nån timme när jag lanade med en polare förra veckan. Större och med korgar så man typ kan åka luftballong, skitroligt. *edit och annat kraffs gm_kalas.zip Redigerad 10 mars, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Borde inte Alyx (eller vad hon nu heter) veta att man inte ska träna balett under vattnet ? kanske inte så bra men men ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vill inte att denna tråd ska döö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vill inte att denna tråd ska döö Ta det lungt, så fort som jag har skaffat HL2, så kommer den här tråden börja brinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Fipplade ihop en bana på nån timme när jag lanade med en polare förra veckan. Större och med korgar så man typ kan åka luftballong, skitroligt. *edit och annat kraffs Man lägger in den i "maps" i Garrys mod mappen va? Sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Man lägger in den i "maps" i Garrys mod mappen va? Sedan? Creata multiplayer server och välj banan i menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Sweet, tack käre Hemulen... Lägger till min FÖRSTA bild så klaga inte för mycket Bildtext: Alyx uppmuntrar Dog i sin styrketräning. Redigerad 21 mars, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Sweet, tack käre Hemulen... Lägger till min FÖRSTA bild så klaga inte för mycket Bildtext: Alyx uppmuntrar Dog i sin styrketräning. Haha där fnissade det till i kroppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Haha där fnissade det till i kroppen Seriöst eller ironi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 En aningen omoget kanske men ja hade inge bättre för mig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 En aningen omoget kanske men ja hade inge bättre för mig ... Förlåt men den sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Förlåt men den sög Haha ja vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Varför använder alla meloner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Jag kan lägga upp servrar,har fått massa spelare. Nån som vill lira,jag kan göra en server som heter typ: gtasajten eller nåt!*edit* har gjort en server,klicka på find servers och joina GTASAJTEN lösen e zlipp!(på vertion 6)ädit blev nåt konstigt fast den e kvar men ja e inne på en som heter:gtasajten2 o samma lösen!*lol EDIT IGEN* aää skit samma skriv om vi ska lira så kan ja säga då!(o göra en server e inte inne på nån nu) Jag kan inte starta en server för att jag har en router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 @första frågan: Meloner är typ .. skojj .. eller asså det är nån skämt-grej att zombies älskar meloner och om någon annan har en melon så får dom damp och skriker "MY MELON" @andra frågan: Problem solved! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Det gick på hl2 men inte på cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Vad skulle man skriva så att man får fram konsollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Diarrehampus the spammer EDIT: Sven-coop temet har snickrat ihop en gårdonmodell Redigerad 26 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Men snälla, jag vill ha fram den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts