Jump to content

Garrys Mod


P-C
 Share

Recommended Posts

Argh >.< Det finns 30000 inlägg där det står hur man gör! Detta blir nr 30001:

Starta Steam och tryck sedan på Play Games. När du har gjort det så letar du upp Garrysmod(som ligger under third party games),

efter det så högerklickar (höger = handen man hälsar med) du på Garrysmod och vänsterklickar (vänster = handen man inte hälsar med) på Properties.

Sen vänsterklickar du på Launch options och skriver in -console i den tomma rutan

(för att skriva använder du den stora platta grejen du inte sett förut som har små knappar med bokstöver på, för att använda detta föremål måste du ha lärt dig skriva), sen finns console uppe i spelet....

Detta funkar dock inte för mig... Jag måste göra en genväg på skrivbordet och därifrån skriva -console efter sökvägen.

Det finns ett par "" tecken, dom tar man bort innan man skriver -console.

Oj, oj, oj, jag vill suga din k*k :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Argh >.< Det finns 30000 inlägg där det står hur man gör! Detta blir nr 30001:

Starta Steam och tryck sedan på Play Games. När du har gjort det så letar du upp Garrysmod(som ligger under third party games),

efter det så högerklickar (höger = handen man hälsar med) du på Garrysmod och vänsterklickar (vänster = handen man inte hälsar med) på Properties.

Sen vänsterklickar du på Launch options och skriver in -console i den tomma rutan

(för att skriva använder du den stora platta grejen du inte sett förut som har små knappar med bokstöver på, för att använda detta föremål måste du ha lärt dig skriva), sen finns console uppe i spelet....

Detta funkar dock inte för mig... Jag måste göra en genväg på skrivbordet och därifrån skriva -console efter sökvägen.

Det finns ett par "" tecken, dom tar man bort innan man skriver -console.

Knappast, man gör som zlipp skrev. Duktigt av dig att rätta någon för att sedan skriva helt fel själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förresten kan ni visa vart det var fel? -_-

När du har gjort det så letar du upp Garrysmod(som ligger under third party games),

efter det så högerklickar (höger = handen man hälsar med) du på Garrysmod och vänsterklickar (vänster = handen man inte hälsar med) på Properties.

Sen vänsterklickar du på Launch options och skriver in -console i den tomma rutan

Du lyckades få rätt ang. vilket som var höger och vänster, men inte det andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör du då? -_-

Öppna Game-menyn -> Högerklick på Half-Life 2 -> Properties -> Launch Options -> Skriver in -console -> Stänger, startar Garry's Mod. Jag gör så, skulle tippa på att Korven gör likadant. Alternativt öppnar config.cfg och binder en knapp till "toggleconsole".

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså jag är trögfattad. Men ändå borde väl någon hjälpa mig. Kan någon berätta hur man "installerar" garrys mod från download till spawn? :unsure:

Okey ska försöka! När du har laddat ner garry`s mod så installerar du den till: x:/program/valve/steam/steamapps/sourcemods.(rätta mig om ja har fel!) Sen så ska garry`s mod ligga i "third party games"(eller va de heter) Då klickar du på garry`s mod! Då ska den uppdatera spelet! Sen när de e klart så klicka på "play game" sen så klickar du på "new game" sen så ska spelet starta! För att spawna saker håller du in "q" sen så väljer du nåt! För att få fram konsolen så klickar du på half life 2 properties sen på lunch options sen där skriver du -console sen så ska den komma fram i spelet! Kanske har glömt nåt men men hoppas de hjälper dig lite!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...