Jump to content

Garrys Mod


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan lägga upp servrar,har fått massa spelare. Nån som vill lira,jag kan göra en server som heter typ: gtasajten eller nåt!*edit* har gjort en server,klicka på find servers och joina GTASAJTEN lösen e zlipp!(på vertion 6)ädit blev nåt konstigt fast den e kvar men ja e inne på en som heter:gtasajten2 o samma lösen!*lol EDIT IGEN*

aää skit samma skriv om vi ska lira så kan ja säga då!(o göra en server e inte inne på nån nu)

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja ha hjälp med en sak.. :lol: de är så här att jag har sett bilder, med gubbar med vapen i handen men närja ska sätta dit vapnet, så börjar vapnet snurra runt för att ja nuddar han.. och om ja sätter ut vapnet försy håller han utanför.. hur ska man göra när man vill att en gubbe ska hålla i ett vapen utan att vapnet och så snurrar runt eller så.. :rolleyes: ??

Tror att det funkar med att skriva "cl_ragdoll_collide 1" i konsolen för att föremån ska kunna gå igenom varanda och inte kollidera, men det kanske bara fungerar på NPC:er? Jag har dock inte kunnat testa, eftersom att ingen verkar kunna tala om hur man fåår upp konsoler i Garry's Mod :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att det funkar med att skriva "cl_ragdoll_collide 1" i konsolen för att föremån ska kunna gå igenom varanda och inte kollidera, men det kanske bara fungerar på NPC:er? Jag har dock inte kunnat testa, eftersom att ingen verkar kunna tala om hur man fåår upp konsoler i Garry's Mod :rolleyes:

Så här gör du för att få fram den! Klicka på half life 2 i "my games" klicka på properties! sen på launch options sen där skriver du: -console sen på ok! sen så startar du om spelat(om du har de på) sen så ska consolen komma fram när du startar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att det funkar med att skriva "cl_ragdoll_collide 1" i konsolen för att föremål ska kunna gå igenom varanda och inte kollidera, men det kanske bara fungerar på NPC:er? Jag har dock inte kunnat testa, eftersom att ingen verkar kunna tala om hur man får upp konsoler i Garry's Mod :rolleyes:

Argh >.< Det finns 30000 inlägg där det står hur man gör! Detta blir nr 30001:

Starta Steam och tryck sedan på Play Games. När du har gjort det så letar du upp Garrysmod(som ligger under third party games),

efter det så högerklickar (höger = handen man hälsar med) du på Garrysmod och vänsterklickar (vänster = handen man inte hälsar med) på Properties.

Sen vänsterklickar du på Launch options och skriver in -console i den tomma rutan

(för att skriva använder du den stora platta grejen du inte sett förut som har små knappar med bokstöver på, för att använda detta föremål måste du ha lärt dig skriva), sen finns console uppe i spelet....

Detta funkar dock inte för mig... Jag måste göra en genväg på skrivbordet och därifrån skriva -console efter sökvägen.

Det finns ett par "" tecken, dom tar man bort innan man skriver -console.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här gör du för att få fram den! Klicka på half life 2 i "my games" klicka på properties! sen på launch options sen där skriver du: -console sen på ok! sen så startar du om spelat(om du har de på) sen så ska consolen komma fram när du startar!

Usch vad jag känner mig otroligt korkad. Hade konsolen aktiverad i HL2 förut, men avaktiverade den lite innan jag skaffade Garry's mod v.3 förut... När jag försökte aktivera den i Garry's Mod trodde jag att man skulle högerklicka på garry's Mod under Third party games och där skriva in "console 1", vilket ju inte funkade... Men tack för hjälpen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...