P-C Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag fattar det itne med A.I. disabled ?! vad BETYDER det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) Varför har du AI.Disable? Rädd att G-Mans vålnad ska hoppa på dig? .japp , nix det var redan aktiverat när jag startade spelet det gör väl ingen skillnad ändå? Redigerad 28 januari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Den första bilden jag tyckte såg någolunda bra ut. Dom andra jag tog var bara bajsiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Den första bilden jag tyckte såg någolunda bra ut. Dom andra jag tog var bara bajsiga. Haha, fan va kass! asså poseringen kunde ju verklugen vara VERKLIGARE!! ansiktsuttrycken suger get**** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Haha, fan va kass! asså poseringen kunde ju verklugen vara VERKLIGARE!! ansiktsuttrycken suger get**** ****=Pung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 ****=Pung? Jao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Den första bilden jag tyckte såg någolunda bra ut. Dom andra jag tog var bara bajsiga. Skitdålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag fattar det itne med A.I. disabled ?! vad BETYDER det ? Det betyder att A.I'n (Artifiell Intelligens) (Stavning?) stängs av, d.v.s. fienderna förstår ingenting och de bara står och degar utan att göra någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det betyder att A.I'n (Artifiell Intelligens) (Stavning?) stängs av, d.v.s. fienderna förstår ingenting och de bara står och degar utan att göra någonting. Jo men jag är inte puckad men jag menar varför ens SKRIVA det? och när man spawnar så är det ju ingen AI i dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jo men jag är inte puckad men jag menar varför ens SKRIVA det? och när man spawnar så är det ju ingen AI i dom eller? Jo de spawnar med AI på. I alla fall för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 .do you want to make out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 HAha fy va fult!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Skulle vilja ha hjälp med en sak.. de är så här att jag har sett bilder, med gubbar med vapen i handen men närja ska sätta dit vapnet, så börjar vapnet snurra runt för att ja nuddar han.. och om ja sätter ut vapnet försy håller han utanför.. hur ska man göra när man vill att en gubbe ska hålla i ett vapen utan att vapnet och så snurrar runt eller så.. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Skulle vilja ha hjälp med en sak.. de är så här att jag har sett bilder, med gubbar med vapen i handen men närja ska sätta dit vapnet, så börjar vapnet snurra runt för att ja nuddar han.. och om ja sätter ut vapnet försy håller han utanför.. hur ska man göra när man vill att en gubbe ska hålla i ett vapen utan att vapnet och så snurrar runt eller så.. ?? Man får ha rejält tålamod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Man får ha rejält tålamod Så det är så som ja säger att det händer för mig? ajdå så man sätter ut vapnet i luften och sen sätter dit händerna(armarna) eller? kan ingen expert berätta hur ni gör när ni ska sätta ut vapen och så i händerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Så det är så som ja säger att det händer för mig? ajdå så man sätter ut vapnet i luften och sen sätter dit händerna(armarna) eller? kan ingen expert berätta hur ni gör när ni ska sätta ut vapen och så i händerna Fanns en guide på GM forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Nu håller jag på med en serie. Lägger upp den på Garry's forum sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Nu håller jag på med en serie. Lägger upp den på Garry's forum sen. Sen en länk här! Annars får du smisk av en hårig gubbe inatt!! Jag har kontakter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 G-man på väg ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Förlåt om jag är efter. Seg. Puckad. Whatever. Men vad gör denna mod? Så att man kan spawna gubbar och objekt och flytta dom hur man vill. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts