Panimala Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) !!!!!!!!!!1111 Redigerad 25 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Bähhu! :'( :'( Läs och gråt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Vet ej om nån redan skrivit detta men ialf, jag har inte en 100%laglig vertion av hl2 och när jag fixat me moden så kommer detta fram: unable to load filesystem_stdio.dll, nån som vet hur man fixar detta?(gjorde på kalleRs sätt att bara kopiera över!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Köp skiten istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Köp skiten istället? Joo tänkte de sen, men de skulle va kul att prova om de ändå funkade på en sån vertion av hl2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) !!!!!!!!!!1111 Den andra bilden på G-man såg lite ut som Jim Carrey i "Mina Jag Irene" Speciellt tänderna Redigerad 25 januari, 2005 av Esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Bähhu! :'( :'( Läs och gråt... Aha, garry hade lurat oss. De första bokstäverna i meningarna blir "PRANKED" Haha, good one garry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Aha, garry hade lurat oss. De första bokstäverna i meningarna blir "PRANKED" Haha, good one garry. Haha ja läste de ja mä! i början fick ja typ panik för man ha ju väntat ett tag nu Men hoppas de kommer ut ida för de skrev han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Haha ja läste de ja mä! i början fick ja typ panik för man ha ju väntat ett tag nu Men hoppas de kommer ut ida för de skrev han Jopps, kommer ut ikväll. Can't wait!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ingen som vet hur man fixar mitt lilla problem? Och när mikolan sa nåt me -steam -console -game garrysmod fattar inte var man ska skriva det, vi genvägen eller?(isåfall vart?) Det står starta i "C:\Program\Valve\Steam\SteamApps\User\Half-Life 2" vad ska man ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Fan längta till V6.. haha läs tråden TWO HOURS LEFT!! chatt, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ni måste bara se den här filmen! ja höll på att skratta ihjäl mig när jag såg den! Tryck här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Använde mikolans installer och då funkade det, men här kommer en liten noobig fråga: Hur startar man moden? asså när man startar så kommer ju consolen upp ska man skriva nåt där för att komma "in" i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Du ska trycka på New Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Första gången jag sitter uppe för ett spel... och ändå är det bara en mod! Inte så bara iofs. Vill ha version sex nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Hur får man fram consolen i Garry's Mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Du ska trycka på New Game HAHAHA så dumt ... men tack, men hur får man vapen o grejer? och i consolen så står de typ: Unable to load maplist.txt jag vet inte vad de gör för de verkar funka men hur får man vapen o lådor o saker? Juste när ja klickade på nåt så kom de lådor då stod de i consolen: Failed to load sound "buttons/button21.wav", file probably missing from disk/repository why? Redigerad 26 januari, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ni måste bara se den här filmen! ja höll på att skratta ihjäl mig när jag såg den! Tryck här LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Tror han lägger upp modden nu. Får inget svar ifrån garry.tv. Eller så har servern blivit överbelastad. Äh, hade fel. Var bara nere lite kort. @ thotim där nere: http://www.garry.tv/garrysmodforum/viewtopic.php?t=5894 Redigerad 26 januari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vad är det för nytt och bra i V6 som alla längtar till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts