Jojje Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Aja, jag lägger upp min bana iallafall, om det är nån som vill ha den... För en liten preview, kolla min förra post. Installation: Lägg den i (...\Valve\Steam\SteamApps\SourceMods\garrysmod\maps\) så ska den finnas i din map list när du startar Garrys Mod. För warezad version, i dunno. EDIT: Wee, ny sida. watertest.bsp Redigerad 13 januari, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 O rätt nice bana men den va lite liten Va använder du för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 O rätt nice bana men den va lite liten Va använder du för program? Valve hammer editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 O rätt nice bana men den va lite liten Va använder du för program? Jo jag vet jag tänker göra en lite större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nu ska jag fanimej göra en garrysmod-bana. Men jag är inte så haj på den där hammern för source. Annars är jag bra på 3.5an. Men jag ska testa nu i allafall. Har läst massa tutorials om hur man gör med den nya editiorn. Lägger upp banan om det blir nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hmm är det nån som kan skicka en länk till editorn eller?ja ha de inte kvar längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Ladda ner på steam om du menar den nya. Source SDK heter det. Det är en samling med program och sånt. Edit: Vilken entity ska man ha till spelarens spawnpoint? Redigerad 14 januari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ladda ner på steam om du menar den nya. Source SDK heter det. Det är en samling med program och sånt. Edit: Vilken entity ska man ha till spelarens spawnpoint? Den heter info_player_start om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Tack. Men ja märkte en sak.. Ja fattar ingenting! Finns det nån Guide eller nått? Redigerad 14 januari, 2005 av Kung_Jiwer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Tack. Men ja märkte en sak.. Ja fattar ingenting! Finns det nån Guide eller nått? Fråga oss glada... och morgonpigga gubbar inne på den inte så morgonpigga kanalen #leveldesign på quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Fråga oss glada... och morgonpigga gubbar inne på den inte så morgonpigga kanalen #leveldesign på quakenet Ok men skicka länk tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Asså nu har det bleve nått fel! Jag satt å mixtrade lite i editorn åsså POFF! Nätvärket försvan och allt hängde sig typ fast ja kunde röra på musen då tänkte ja starta om datorn på START knappen å då stog de logga ut eller växla användare! så ja tröck på knappen. Jag tänker ALDRIG mer försöka använda nån editor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det var jag som sa det till honom. And håw did yu fuck*n know? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Den fågeln måste haft problem Redigerad 15 januari, 2005 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Asså nu har det bleve nått fel! Jag satt å mixtrade lite i editorn åsså POFF! Nätvärket försvan och allt hängde sig typ fast ja kunde röra på musen då tänkte ja starta om datorn på START knappen å då stog de logga ut eller växla användare! så ja tröck på knappen. Jag tänker ALDRIG mer försöka använda nån editor! Tryck f1 när du är i editorn så kommer du till en sida med tutorials och saker. Och om din dator är för slö, eller om du har för många program igång när du kör editorn så kan det hänga sig. Hände mig idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tryck f1 när du är i editorn så kommer du till en sida med tutorials och saker. Och om din dator är för slö, eller om du har för många program igång när du kör editorn så kan det hänga sig. Hände mig idag. Mm jo ja vet dedär om guiden. Men min dator ä inte slö? Kan msn vara problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Mm jo ja vet dedär om guiden. Men min dator ä inte slö? Kan msn vara problemet? Ifall HammerEditor går segt eller du får meddelanden om att ditt minne pressas kan det bero på att du har för många "UndoLevels" i options. Testa sänka dem till '5'. MSN bör inte ha något och göra med det... om du inte pratar med folk varje sekund på det vill säga och pratar med 7 pers sammtidigt etc. Ifall många pratar med dig på MSN rekommenderar jag att du stänger ner msn. Spelar du musik medans du bygger bana kan det vara olika beroende på vilken 'uppspelare' du använder. Jag använder själv vanliga Windows Media Player och det funkar bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Min alldeles egna första serie! Sååå stolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) *BORTA* Redigerad 16 januari, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Min alldeles egna första serie! Sååå stolt! Haha *fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts