Panimala Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) V3 ägzor!! gubabrna blir ju helt missbildade i V4.. combines sträcker fram handen på nåt konstigt sätt om man inte låser den BTW: min första serie Du stjäl min idée med sågplattor som skivor. Soab! Redigerad 9 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du stjäl min idée med sågplattor som skivor. Soab!!! Gahia.. vad ska jag ta? bildäck elleR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Gahia.. vad ska jag ta? bildäck elleR? Du rippar min posing också, rakt av. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Du rippar min posing också, rakt av. Puss. Din proffessor stog inte sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Nej han hade handen på andra örat. Redigerad 9 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nej han hade handen på andra örat. Haha, All your Melons does belong to us. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Haha, All your Melons does belong to us. Det heter "are belong to us", men annars, hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Version 5 finns nu ute. Av någon anledning bara som installer, men det går nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kan nån hjälpa mig med blurren? Jag har Filtering Mode högre än Trilinear, men det funkar ändå inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag råkade utt för det här idag med den nya versionen. jag sköt på några ballonger på svävarn sen när jag var högst upp så hoppade jag ur. då hamnade jag först på taket av svävarn sen när jag skulle hoppa ner från svävarn så gick det inte. så jag gick runt där sen ramlade jag ner. sen blir det svart å sen ramlade jag igen o igen o igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 The Birds III: The attack of City 17 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Är det någon som kan lägga upp en server på garrysmod v5 skulle vara roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Min konsol funkar inte , vad kan vara fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Du gör såhär: steam > steamapps > SourceMods > Garrysmod > cfg > config (öppna med anteckningar) I den hittar du detta: bind "`" "toggleconsole" ändra ` till valfri knapp. (§ funkar ej... testa F11, funkar fint) så det blir såhär: bind "F11" "toggleconsole" OBS! Stor bokstav (F) Nu när du kryssar rutan och den frågar om du vill spara tryck ja. Nu funkar konsolen i spelet med den knappen du la mella " ". Redigerad 10 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 För er som råkar ha en annan vaersion av halflife2 så är det bara instalera installern i valfri mapp och kopiera filerna och ersätta existerande SteamApps\User\Half-Life 2\hl2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Eller så använder min min händiga installer http://mikolan.starbase.se/gmod/garrysmod_...n-legit_hl2.rar KalleR: jag skrev en bättre lösning ett par sidor tillbaks, vilken jag använt i installern Dessutom verkar det inte funka på EMPORIO :/ man måste ha en uppdaterad version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Oj bättre lösning? trevligt... jag har vengeance's senaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Är det någon som vet hur man ställer in maxplayers i consolen? har testat med maxplayers 5 eller något men då står det kan inte bestäma spelare när servern är igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Smart... jag försökte med samma sak när garrys mod kom... men gjorde antagligen nåt fel på vägen, tack för att du löste det edit*får samma fel som när jag testade edit* funkade inte med din installer heller Redigerad 10 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts