P-C Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Ja efetrsom inte screenshotstråden ska översvämmas så gör jag dennna Garrys mod är en modifikation till Half-life 2 och kan laddas ner här Latest Version: V9.0.4 I version 9 tillföljer: LUA-scripting! Massvis med game-modes skriva i LUA! NPCs är nu vänligare och gråter när du dör Nya hjul och funktioner! Nytt emitter-system! TOTALT uppgraderad face-poser! måste ses! mycket, mycker mer! hoppas ni kommer njuta av den lika mycket som jag! Redigerad 28 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ja, då har jag en fråga angående denna modden. Jag har hittat mitt HL2 i buskarna, och behöver inte steam. Altså ligger mitt HL2 i H/Games/Half Life 2. Jag har kopierat alla filer i garys mod som går att ersätta, och ersatt dom. Sen är det 2 kvar, "modelsounds.cache" och "scene.cache" Vart ska dom ligga, och finns det ens en liten changs att detta fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Visst är modden go'? "Diktator-grejen började redan vid 6-årsåldern..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Visst är modden go'? "Diktator-grejen började redan vid 6-årsåldern..." Hej jag heter dr.breen och jag är diktatorholic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det passar bättre, som om det vore nåt psykmöte för folk med problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Som gtasajten då! "i will be the one!" Redigerad 2 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 HL2/Garrysmod fastnar jämt när jag är nere i kloakerna vid ett sånt där fastmonterat maskingevär och två flytande sköldar, när man ska skjuta ner vakter och en fläskig "buss" uppe på bron framför en. Nån som skulle kunna spara precis efter nerskjutandet av "bussen" och skicka sparfilen till mig? Kanske kan försöka hitta nåt screen om ingen förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Va, förklara närmare? Redigerad 14 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Idag ska jag köpa HL2, då ska även jag kunna leka med Garys Mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Alltså vad gör modden? ska man sitta och kolla på dom när dom leker i en trädgård eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Aww... funderar på att inskaffa en laglig version av HL2 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Aww... funderar på att inskaffa en laglig version av HL2 nu... Det gjorde jag precis, delvis för denna modden men också för att kunna lira online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det gjorde jag precis, delvis för denna modden men också för att kunna lira online. Stödja Steam...isch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Är det detta som kallas fyrkant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/gm_construct0006.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Hahah det är så j*vla kul, jag håller på att bygga ett hus med lastpallar. Redigerad 4 januari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 http://img18.exs.cx/img18/3778/bestbuddies4di.jpg http://img125.exs.cx/img125/3719/buildingblocksfinal00157te.jpg http://img72.exs.cx/img72/4969/newyears61mc.jpg hehehhehahahahaahhehehehehahehehöhöhhöhähähähä!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Gjorde en bild åt luddee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Bakhjul. Redigerad 4 januari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts