Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 (redigerad) jag ska fråga honom om det här i morgon och kart lägga hur det gick till det som han vet om det.. Redigerad 26 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag har frågat min farsa nu och han sa att sonen hette Glodic och kallades Pigge av nån anledning som ja inte kommer ihåg, min farsa kommer inte ihåg vad han hette i förnamn. Han bodde i välingby, med sin pappa som han mördade med en sax efter ha tittat på en cowboy film som hette highchaparall, hur gammal sonen var visste inte min farsa han gissade på att han var 13-18 år han var inte så säker på det och han sa att han nog skulle vara 53-54 år i dag, för han och min pappa var ungefär lika gammla sa han. men i detta fall hade jag nog fel om att han blev lätt påverkad, för det hade rycktas om att han hade rökt hasch inann dom tittade på cowboy filmen så att det kan ha varit haschet som gorde så att ha blev påverkad av cowboy filmen så att han dödade sin pappa, han åckte sen till ett psyk-hem där dom gav honom en medecin som man använder forfarande i dag, denna medecin stänger av mäniskor helt dom bryr sig inte om nått, dom kan inte göra mer en en sak i taget, man ger den här medecin till dom bara för att det skulle vara för dyrt att hjälpa dom att bli helt normala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Jag har frågat min farsa nu och han sa att sonen hette Glodic och kallades Pigge av nån anledning som ja inte kommer ihåg, min farsa kommer inte ihåg vad han hette i förnamn. Han bodde i välingby, med sin pappa som han mördade med en sax efter ha tittat på en cowboy film som hette highchaparall, hur gammal sonen var visste inte min farsa han gissade på att han var 13-18 år han var inte så säker på det och han sa att han nog skulle vara 53-54 år i dag, för han och min pappa var ungefär lika gammla sa han. men i detta fall hade jag nog fel om att han blev lätt påverkad, för det hade rycktas om att han hade rökt hasch inann dom tittade på cowboy filmen så att det kan ha varit haschet som gorde så att ha blev påverkad av cowboy filmen så att han dödade sin pappa, han åckte sen till ett psyk-hem där dom gav honom en medecin som man använder forfarande i dag, denna medecin stänger av mäniskor helt dom bryr sig inte om nått, dom kan inte göra mer en en sak i taget, man ger den här medecin till dom bara för att det skulle vara för dyrt att hjälpa dom att bli helt normala. Dagens bästa!! Han hette Glodic, men kallades Pigge! Och så rökte han hasch oxå? Sure Bellman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts