Joey Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 en bekant till min pappa hade en son som blev helt galen efter ha tittat på en cowboy film så han dödade sin pappa det är rätt så sjukt de... att han blev så lät påverkad av tv-en och de vill du att vi ska tro på eller? att en liten rar gosse kollar på en svart vit western film me lite pangpang och sen tror han att han e nån j*vla cowboy me rätt att döda föräldrar eller?? tar fram sin lilla revolver skjuter sin farsa och säger: "HÄMTA PRÄSTEN OCH LIKBILEN FÖR NU HAR JA AVLIVAT MIN FARSA" Vill du att vi ska tro på nåt sån`t eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 och de vill du att vi ska tro på eller? att en liten rar gosse kollar på en svart vit western film me lite pangpang och sen tror han att han e nån j*vla cowboy me rätt att döda föräldrar eller?? tar fram sin lilla revolver skjuter sin farsa och säger: "HÄMTA PRÄSTEN OCH LIKBILEN FÖR NU HAR JA AVLIVAT MIN FARSA" Vill du att vi ska tro på nåt sån`t eller? suck suck som jag åter har sagt.... NI FÅR TRO PÅ VAD NI VILL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 suck suck som jag åter har sagt.... NI FÅR TRO PÅ VAD NI VILL Det är det vi gör!...Alla vet att det är en lögn...varför erkänner du inte??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Det är det vi gör!...Alla vet att det är en lögn...varför erkänner du inte??? det är ingen lögn!! att ni inte kan lita på det jag säger!! vad är det som är så overkligt med det? varför tror ni inte på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 det är ingen lögn!! att ni inte kan lita på det jag säger!! vad är det som är så overkligt med det? varför tror ni inte på det? Varför vi inte kan tro på det....hmm...låt mig se.....för att det är en lögn!...jag har inte för vana att tro på saker jag vet är osant!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 men snälla du varför drar du en sån slutsats om detta? du kan inte säga att det är en lögn för du VET inte om det är en lögn! SÅ TA OCH GÖM DIG UNDER NÅTT GAMMALT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 men snälla du varför drar du en sån slutsats om detta? du kan inte säga att det är en lögn för du VET inte om det är en lögn! SÅ TA OCH GÖM DIG UNDER NÅTT GAMMALT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Okej om vi säger så här....vart hände denna påstådda händelse och vad heter lokaltidningen där?...vilket datum...vilket år??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 (redigerad) Okej om vi säger så här....vart hände denna påstådda händelse och vad heter lokaltidningen där?...vilket datum...vilket år??? jag vet inte... min pappa sover just nu, men jag kan fråga honom om det senare. men han har sagt att han var typ 13 år när det här hände och nu är han 53 Redigerad 26 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 hehe...va coolt, en live fajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 och de vill du att vi ska tro på eller? att en liten rar gosse kollar på en svart vit western film me lite pangpang och sen tror han att han e nån j*vla cowboy me rätt att döda föräldrar eller?? tar fram sin lilla revolver skjuter sin farsa och säger: "HÄMTA PRÄSTEN OCH LIKBILEN FÖR NU HAR JA AVLIVAT MIN FARSA" Vill du att vi ska tro på nåt sån`t eller? det var ej nån revolver han döda med det var en sax.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 hehe...va coolt, en live fajt det händer ofta med den där... tro mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 jag vet inte... min pappa sover just nu, men jag kan fråga honom om det senare. men han har sagt att han var typ 13 år när det här hände, och han är 53 år nu... Hmm..."min pappa hadde en bekant som hadde en son".....så din pappas bekant var alltså vuxen och din pappa 13 när det hände....???.....hmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 det händer ofta med den där... tro mig.... Den där skulle väl va ja då.....att gå från Funny Bunny till Spamlinn vidare till den där.....är det ett gott tecken??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Hmm..."min pappa hadde en bekant som hadde en son".....så din pappas bekant var alltså vuxen och din pappa 13 när det hände....???.....hmm.... nej jag skrev fel jag menade att sonen till pappas bekant var 13 när det hände..sorry då att man skrev fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 nej jag skrev fel jag menade att sonen till pappas bekant var 13 när det hände..sorry då att man skrev fel Okej alltså hände det inte på 60-talet då???....var det på 90-talet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 och en annan sak är att han sitter på psyk hem just nu den här killen som mörda sin pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 (redigerad) Okej alltså hände det inte på 60-talet då???....var det på 90-talet??? han är ungefär 53 år i dag.. så det kan ej ha hänt på 90 talet om han lever det visste inte min pappa Redigerad 26 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 (redigerad) nej fan jag har blandat i hop massa grejer jag väkte farsan en snabis och fråga igen om det där och han var en bekant till sonen som mördade sin farsa Redigerad 26 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 han är ungefär 53 år i dag.. så det kan ej ha hänt på 90 talet om han lever det visste inte min pappa Okej så pojken skulle vara typ 53 år idag.....det skulle innebära att han var 13 typ 1963....och om jag räknat rätt skulle din farsa vart skitgammal nu om han var vuxen då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 (redigerad) Okej så pojken skulle vara typ 53 år idag.....det skulle innebära att han var 13 typ 1963....och om jag räknat rätt skulle din farsa vart skitgammal nu om han var vuxen då!!! läs min topic där ovan för din post jag hade misupfatat litte thing om det här... Redigerad 26 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts