Mikael_777 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Hej, det var jag som skrev en komentar i: http://www.gtasajten.com/kommentera.asp?NewsID=421 Jag tycker som sagt att det är hemskt hur folk kan tro att dem har envälds-makt över ett sån´t beslut . Vad jag vill veta är vad ni andra tycker om det , Läs artickeln över. <---Mikael----> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 det är vist vanligt att barn tar efter spel!! jag fattar inte varför data tiningar ska håla på att ljuga om detta när man VET att det händer fler gånger om året att nån dödar nån bara för att den blev påverkad! jag skälv älskar gta! jag vet dock inte om jag har blivit påverkad av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 jag vet dock inte om jag har blivit påverkad av spelet. joo.. så många som du mördar med din "mördande" blick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikael_777 Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jägaren: Tack så mycket. Wild Hawk: Att du inte inser... Att månniskor bestämmer över dem själva och att vad som händer i världen inte borde gå ut över "spel-makarna" eller spelen. Att dem blir beroende är lika stor chans som att titat på tv för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 en bekant till min pappa hade en son som blev helt galen efter ha tittat på en cowboy film så han dödade sin pappa det är rätt så sjukt de... att han blev så lät påverkad av tv-en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 en bekant till min pappa hade en son som blev helt galen efter ha tittat på en cowboy film så han dödade sin pappa det är rätt så sjukt de... att han blev så lät påverkad av tv-en Tror inte ett ord av den där historian.. Så du påstår att din pappas kompis blev mördad av sin son... hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Tror inte ett ord av den där historian.. Så du påstår att din pappas kompis blev mördad av sin son... hmmm det var en bekant till honom inte kompis. du får tro på vad du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) en bekant till min pappa hade en son som blev helt galen efter ha tittat på en cowboy film så han dödade sin pappa det är rätt så sjukt de... att han blev så lät påverkad av tv-en Jag tror inte heller på det(Hehe).....rätt så otroligt det är nått du drömt!!! Redigerad 11 december, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Jag tror inte heller på det(Hehe).....rätt så otroligt det är nått du drömt!!! Ja det är det säkert!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 men tänk om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikael_777 Skrivet 14 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Lyssna inte på dem Wild_hawk Dem fattar ingenting ju... Ps: Xbox är bäst!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Lyssna inte på dem Wild_hawk Dem fattar ingenting ju... Ps: Xbox är bäst!!!! Han drömmer så mycket..... P.S Xbox suger stenhårt....!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 de kan va sant...men..... PS. XBOX suger STENHÅRT!!!!!!!!!!!! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Han drömmer så mycket..... P.S Xbox suger stenhårt....!!! eller hur du får tro på det om du vill..... och du behöver ej skriva det två gånger att jag drömmer det är spam! suck lilla Spamlinn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 En del har ju jättelätt att bli påverkade och andra inte. Det är olika. Dom som går runt och mördar efter att ha spelat ett spel hör nog till gruppen som har lätt att bli påverkade. PS. XBOX suger lika mycket som en trimmad damsugare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 eller hur du får tro på det om du vill..... och du behöver ej skriva det två gånger att jag drömmer det är spam! suck lilla Spamlinn Och ytterliggare en gång har du fel....första gången skrev jag:Det är nått han drömt(En dröm).....andra gången skrev jag:Han drömmer så mycket(Flera drömmar)....och andra gången skrev jag det för nån skrivit:Det där är för otroloigt......är det jag skrivit då spam?...svaret är Nej.....Spamlinn var det sämsta namnet jag hört....var det det bästa du komma på så har du inte vidare stor fantasi!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 PS. XBOX suger lika mycket som en trimmad damsugare den var väldgt bra. en applåd för R2D2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 (redigerad) Jägaren: Tack så mycket. Wild Hawk: Att du inte inser... Att månniskor bestämmer över dem själva och att vad som händer i världen inte borde gå ut över "spel-makarna" eller spelen. Att dem blir beroende är lika stor chans som att titat på tv för mycket. Ja sa till Wild Hawk de med "mördande blicken" inte till dig! Redigerad 19 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 PS. XBOX suger lika mycket som en trimmad damsugare Det är inte själva xbox som suger Xbox är jävligt kraftfull men kontrollen och spelen och är dåliga... TILLBAKA TILL ÄMNET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 människan blir påvärkad av istort sätt allt i sin omgivning. även om du inte tycker att du blir påvärkad av t.ex. spel undermedvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts