Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jaha, så du har tänkt dig att man drar upp topicar för att någon annan kanske har något dom vill fråga om? Han drog väl upp tråden för att berätta att han skaffat det och rekommenderar det för andra? Låter rimligt, imo. Tycker vi droppar ämnet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Jag ville helt enkelt ge lite creds till spelet eftersom det är skitroligt. Varför skulle man inte kunna diskutera ett spel som är gammalt också? Remoob: Här är svar på dina frågor 1) Spelet utspelar sig i en nära framtid (runt 2009 skulle jag gissa på) så fordorna är i princip som dagens militär/civil fordon 2) Affärer kan man inte gå in i. (Men det behövs heller inte) Man har en online shop som man andvänder 3) Nej man har inget direkt gäng, men man har allierade som man kan ta med sig i bilen som hjälper dig om du skulle hamna i ett bakhåll (vilket man gör rätt så ofta) 4) Dödar man civila så räknas det som Colleteral Damage (Civila förluster). Det gillar inte ens arbetsgivare så de tar då 10.000 tror jag att det var från ditt konto. Så det lönar sig inte att döda oskyldiga Passar på att slänga upp en bild från Mercenaries 2: Worlds in flames: http://static4.filefront.com/images/psfgsqtzmr.jpg Mattias Nilsson goes Rambo + Schwarzenegger + Miami Inc Redigerad 4 november, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Jag ville helt enkelt ge lite creds till spelet eftersom det är skitroligt. Varför skulle man inte kunna diskutera ett spel som är gammalt också? Remoob: Här är svar på dina frågor 1) Spelet utspelar sig i en nära framtid (runt 2009 skulle jag gissa på) så fordorna är i princip som dagens militär/civil fordon 2) Affärer kan man inte gå in i. (Men det behövs heller inte) Man har en online shop som man andvänder 3) Nej man har inget direkt gäng, men man har allierade som man kan ta med sig i bilen som hjälper dig om du skulle hamna i ett bakhåll (vilket man gör rätt så ofta) 4) Dödar man civila så räknas det som Colleteral Damage (Civila förluster). Det gillar inte ens arbetsgivare så de tar då 10.000 tror jag att det var från ditt konto. Så det lönar sig inte att döda oskyldiga Passar på att slänga upp en bild från Mercenaries 2: Worlds in flames: http://static4.filefront.com/images/psfgsqtzmr.jpg Mattias Nilsson goes Rambo + Schwarzenegger + Miami Inc Han ser mer ut som technoviking xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Haha, han ser då ut som en riktig viking! Kommer det inte till Ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Han ser mer ut som technoviking xD Hahaha! All hail technoviking! Du har rätt. felshoe: Det bör komma till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts