Guest Kurby Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Såg en recension av det på "Extraliv" igår och det såg dåligt ut! Ingenting jag köper iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Såg otroligt häftigt ut! Speciellt när han skjuter mot hus med bazooka för då rasar ju husen ner..störtskönt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Wankel: Detta spel är vekligen värt att köpa...jag lovar dig, är du minsta action glad är detta ett måste.. Kurby: Vet du hur stort detta spelet är..det är en hel värld att köra runt i...tror du att det kan vara Far Cry grafik då eller...det ser ju mycket bättre ut än GTA SA det kan jag lova dig...still bilder från ett spel blir aldrig bra...i rörelse ser det mycket snyggare ut... jag blev nästan förvånad att det kunde vara så bra till PS2.. Är det nån som har skaffat det? Var är ni? Vi kan hjälpa varandra ifall man fastnar nånstans..det är bara att skriva? Gillar man Socom så är det här spelet ett måste..samma styrning och grafik som Socom..(ungefär) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ja jag har det och jag har precis fångat Klöver Ess (levande). Och ja det här spelet är väl värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vad kostar spelet och var kan man köpa det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Wankel: Detta spel är vekligen värt att köpa...jag lovar dig, är du minsta action glad är detta ett måste.. Kurby: Vet du hur stort detta spelet är..det är en hel värld att köra runt i...tror du att det kan vara Far Cry grafik då eller...det ser ju mycket bättre ut än GTA SA det kan jag lova dig...still bilder från ett spel blir aldrig bra...i rörelse ser det mycket snyggare ut... jag blev nästan förvånad att det kunde vara så bra till PS2.. Är det nån som har skaffat det? Var är ni? Vi kan hjälpa varandra ifall man fastnar nånstans..det är bara att skriva? Gillar man Socom så är det här spelet ett måste..samma styrning och grafik som Socom..(ungefär) Jag har inte påstått att det är grafiken som är usel utan jag gick efter vad jag gillade för spel! Jag skrev vad jag tyckte om spelet och jag gick efter vad jag gillade för slags realism då jag inte tycker spelet verkar vara särskilt verklighetstroget. Så varför skrev du "tror du att det kan vara Far Cry grafik då eller"? Du kunde frågat vad det var jag inte gillade med spelet eller liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag kanske missuppfattade dig, men det lät som om det var skit bara genom att titta på bilderna...och det går ju inte..man måste ju se ett spel i rörelse innan man dömer det..men är det så att du inte gillar denna genrenen...då är det ok.. men gillar man GTA SA så gillar man detta...så är det bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Xstreem: Det kostar mellan 500-600 kr. Ja vet inte, i en spelbutik kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vet nån om det kommer till pc? och om, när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tror inte det kommer på pc.... Nu har det kommit ut,har nån köpt det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Wankel: Detta spel är vekligen värt att köpa...jag lovar dig, är du minsta action glad är detta ett måste.. Kurby: Vet du hur stort detta spelet är..det är en hel värld att köra runt i...tror du att det kan vara Far Cry grafik då eller...det ser ju mycket bättre ut än GTA SA det kan jag lova dig...still bilder från ett spel blir aldrig bra...i rörelse ser det mycket snyggare ut... jag blev nästan förvånad att det kunde vara så bra till PS2.. Är det nån som har skaffat det? Var är ni? Vi kan hjälpa varandra ifall man fastnar nånstans..det är bara att skriva? Gillar man Socom så är det här spelet ett måste..samma styrning och grafik som Socom..(ungefär) Haha, stillbilder blir aldrig bra. Kolla på GT4, där blir bilderna bättre än spelet i rörelse. Sjäv så tycker jag inte grafiken är dålig i det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag har Mercenaries...och de är hur bra som helst!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag drar hellre upp en gammal tråd än gör en till Köpte Mercenaries igår och har redan blivit kär. Helt underbart att kunna spränga vad man vill! Detta borde finnas med i IV! Och så har vi ju Mattias Nilsson! Kul att få köra som en svensk för en gångs skull. Synd däremot att han inte kunde slänga in ett litet "Helvete också!" våran kära Stormare. Hur som helst så är det ett grymt spel som jag hoppas ingen action fetichist missat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag drar hellre upp en gammal tråd än gör en till Köpte Mercenaries igår och har redan blivit kär. Helt underbart att kunna spränga vad man vill! Detta borde finnas med i IV! Och så har vi ju Mattias Nilsson! Kul att få köra som en svensk för en gångs skull. Synd däremot att han inte kunde slänga in ett litet "Helvete också!" våran kära Stormare. Hur som helst så är det ett grymt spel som jag hoppas ingen action fetichist missat Har det kommit till PC än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Har det kommit till PC än? Nope, men 2:an ska visst komma till både konsol och PC. Men jag är ju ett konsol freak själv så PS2/3 är mitt självklara val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag drar hellre upp en gammal tråd än gör en till Köpte Mercenaries igår och har redan blivit kär. Helt underbart att kunna spränga vad man vill! Detta borde finnas med i IV! Och så har vi ju Mattias Nilsson! Kul att få köra som en svensk för en gångs skull. Synd däremot att han inte kunde slänga in ett litet "Helvete också!" våran kära Stormare. Hur som helst så är det ett grymt spel som jag hoppas ingen action fetichist missat Dude, vad var din uppdragning bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Har några frågor till dom som har spelet. Är fordona som i nu tiden? Kan man gå in i affärer? Har man gäng? Kan man döda dom som går på gatan? och isånnafall kommer polisen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Dude, vad var din uppdragning bra för? Varför inte? säkert någon har frågor om spelet. Själv tror jag inte att jag kommer prova det, är mer för PC-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Varför inte? säkert någon har frågor om spelet. Själv tror jag inte att jag kommer prova det, är mer för PC-spel. Jaha, så du har tänkt dig att man drar upp topicar för att någon annan kanske har något dom vill fråga om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Jag drar hellre upp en gammal tråd än gör en till Köpte Mercenaries igår och har redan blivit kär. Helt underbart att kunna spränga vad man vill! Detta borde finnas med i IV! Och så har vi ju Mattias Nilsson! Kul att få köra som en svensk för en gångs skull. Synd däremot att han inte kunde slänga in ett litet "Helvete också!" våran kära Stormare. Hur som helst så är det ett grymt spel som jag hoppas ingen action fetichist missat Den där Mattias Nilsson kommer ju även från Arvidsjaur. Värt att notera! Oj! Just det, angående spelet; du tröttnar efter en vecka. Redigerad 3 november, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts