Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Hur mycket kommer det att kosta?? Vart kan man förhansboka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Personligen bokade jag på CDON ( jag bokade b.la San Andreas där) för ungefär 510 SE kr. Boka kan du väl tja, nästan var som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Webhallen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vilka är snabbast CDON eller Webhallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vilka är snabbast CDON eller Webhallen? Jag fick Halo2 på released från webhallen, så dom är rätt snabba tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag fick Halo2 på released från webhallen, så dom är rätt snabba tror jag Webhallen har inte lagt ut nått om mercenaries... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Sorry för dubbelpost men nu går det att boka Mercenaries på Webhallen!!! Detta kan göras Här !! (http://www.webhallen.com/prod.php?id=29412) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Bättre att beställa från CDON. Priset för spelet+frakten+rakt hem i brevlådan= 538 Kr. Alltså mindre än för bara själva spelet på webhallen. Men webhallen är bra och pålitlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Hade varit coolare om man hade kunnat skjuta av armar och sånt på spelet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Hade varit coolare om man hade kunnat skjuta av armar och sånt på spelet xD Ja det skulle det vara! Men det är samma fysikmotor som i HL2 så det ska bli bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Ja det skulle det vara! Men det är samma fysikmotor som i HL2 så det ska bli bra ändå. Okej får jag väl ta mig ett köp då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 vilket datum är det idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Det släpps idag!!!!!!!11!1!!!!1 Redigerad 18 februari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Inget jag köper, ser skitkasst ut! När jag läste ett inlägg i början av denna tråden där det förklarades vad det handlade om tänkte jag att det blir ett måste! Men efter att ha sett ett antal fula bilder och dåliga filmer från spelet avstår jag från detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det är ofta fula bilder pga inte vet jag, men spelet är skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det ser ju inte precis imponerande ut, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det ser ju inte precis imponerande ut, eller? Många spel svenska magasin nämner en av tre spelbara legosoldater, Mattias Nilsson – med röst av Peter Stormare med stor glädje! (tex aftonbladet länk nedan) Peter stormare! Är det inte fantastiskt? Verkat hel grymmy! Wye" Aftonbladet Jag ska köpa det! Är det så att det måste vara bra grafik och bra reklamer annars är det inte ett bra spel? Nej, Ett bra spel kan ha dålig grafik, ingen reklam, ingen story men endå vara skit kul"!! Ni kommer gå miste om nåt om ni inte köper detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Många spel svenska magasin nämner en av tre spelbara legosoldater, Mattias Nilsson – med röst av Peter Stormare med stor glädje! (tex aftonbladet länk nedan) Peter stormare! Är det inte fantastiskt? Verkat hel grymmy! Wye" Aftonbladet Jag ska köpa det! Är det så att det måste vara bra grafik och bra reklamer annars är det inte ett bra spel? Nej, Ett bra spel kan ha dålig grafik, ingen reklam, ingen story men endå vara skit kul"!! Ni kommer gå miste om nåt om ni inte köper detta spel. Alltså det verkar bli ett grymmt spel men det intresserar mig inte....ser för kladdigt ut om n i fattar vad jag menar Jag brukar inte bry mig särskilt mycket om grafik men i det här fallet blev jag missnöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Någon som har köpt spelet? Skulle vilja veta om det är värt att lägga några slantar på. Såg reklamen för spelet på TV igår. Verkar ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts