kahuna Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Spelet har fått bra betyg överallt där jag har kollat....på forum säger alla som har det eller testat demot att det är himla bra...att det är så mycket mer än en GTA klon...ska köpa OPS2M nästa vecka och testa demot så får jag se själv... läs själva på detta forumet http://www.quartertothree.com/phpBB2/viewt...der=asc&start=0 Redigerad 15 januari, 2005 av kahuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Imorron (tisdagen den 18 februari) kommer OPS2M ut i butikerna (pressbyråer, intepress butiker). I den tidningen finns en Mercenaries demoskiva med ett spelbart uppdrag utan tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Det ser mer ut som om en blandning av VC (GTA) och Halo, Än Gta i krigstid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Ja då har man äntligen spelat demot..och jag kan säga att jag blev inte besviken..man kan visserligen bara röra sig inom ett litet område..men det är ju bara ett demo. Det är hur kul som helst att skicka iväg en raket från sitt raket gevär (det finns några stycken att välja emellan)..och se den slingra sig fram..den jag körde med ser ut som en spjutspets där fram..och gå inte så vidare rakt..men när man väl träffa en jeep så flyger den upp i luften och fienderna flyger ur..sen är det bara skrot kvar...hmmm..-"i love the smell of napalm in the morning" Redigerad 18 januari, 2005 av kahuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 21 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Nu är det bekräftat att man kan låsa upp Han Solo och Indiana Jones i både Xbox och PS2 versionen... här är en film med Han Solo http://www.gametrailers.com/player.php?id=4537&type=mov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ja då har man äntligen spelat demot..och jag kan säga att jag blev inte besviken..man kan visserligen bara röra sig inom ett litet område..men det är ju bara ett demo. Det är hur kul som helst att skicka iväg en raket från sitt raket gevär (det finns några stycken att välja emellan)..och se den slingra sig fram..den jag körde med ser ut som en spjutspets där fram..och gå inte så vidare rakt..men när man väl träffa en jeep så flyger den upp i luften och fienderna flyger ur..sen är det bara skrot kvar...hmmm..-"i love the smell of napalm in the morning" Säg att man styr med båda spakarn, en för att styra och "strafa" och en för att sikta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nu är det bekräftat att man kan låsa upp Han Solo och Indiana Jones i både Xbox och PS2 versionen... här är en film med Han Solo http://www.gametrailers.com/player.php?id=4537&type=mov Fins det ingen film med indiana Jones också? Måste köpa det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Foo; ja man styr precis så som du sa.. Gunde5; här är en film med Indiana Jones.. bläddra ner till mitten av sidan så hittar du den..(klicka på stream for free) http://www.gamespot.com/ps2/action/mercena...a_m012005om.asx Kom på en rolig sak när man flyger helikopter...trycker man neråt på styrkorset så fäller helikoptern ut en vajer med en magnet på..sen kan du plocka upp bilar och använda dom som bomber...himla kul faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 HAHHA va grymmt! När skulle det släppas igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 18 Februari... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Är spelet släppt än? skulle väl släppas 18 januari? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Är spelet släppt än? skulle väl släppas 18 januari? eller? Fäh-bro-ar-ih. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) 18 Februari... Snart är det dags... MOhhhhhahahahah... Only 14 days left.... Redigerad 4 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Är det ragdoll-effekter med ? Annars vore det ju en besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Är det ragdoll-effekter med ? Annars vore det ju en besvikelse. Japp. Dom ska ha Havoc motorn som används i t.ex HL2 och Max Payne 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 IIIIH!! Jag kissar på mig...! Snart är det här! Kommer det till x-box? annars måste jag köpa ps2 och köra på min lillesyrras playstation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Så ja då var spelet bokat och klart. Den 18:de smäller de (bokstavligen). Och vinnecool, ja det kommer till X-BOX också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Vilket datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 18 Februari, samtidigt som PS2 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har haft demot ett bra tag nu, Det som jag har sett av spelet så är det riktigt bra , ska lätt skaffa det nu när de släpps i butikerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts