Jump to content

Mercenaries

kahuna
 Share

Recommended Posts

Spelet har fått bra betyg överallt där jag har kollat....på forum säger alla som har det eller testat demot att det är himla bra...att det är så mycket mer än en GTA klon...ska köpa OPS2M nästa vecka och testa demot så får jag se själv... läs själva på detta forumet http://www.quartertothree.com/phpBB2/viewt...der=asc&start=0

Redigerad av kahuna
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja då har man äntligen spelat demot..och jag kan säga att jag blev inte besviken..man kan visserligen bara röra sig inom ett litet område..men det är ju bara ett demo.

Det är hur kul som helst att skicka iväg en raket från sitt raket gevär (det finns några stycken att välja emellan)..och se den slingra sig fram..den jag körde med ser ut som en spjutspets där fram..och gå inte så vidare rakt..men när man väl träffa en jeep så flyger den upp i luften och fienderna flyger ur..sen är det bara skrot kvar...hmmm..-"i love the smell of napalm in the morning"

Redigerad av kahuna
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja då har man äntligen spelat demot..och jag kan säga att jag blev inte besviken..man kan visserligen bara röra sig inom ett litet område..men det är ju bara ett demo.

Det är hur kul som helst att skicka iväg en raket från sitt raket gevär (det finns några stycken att välja emellan)..och se den slingra sig fram..den jag körde med ser ut som en spjutspets där fram..och gå inte så vidare rakt..men när man väl träffa en jeep så flyger den upp i luften och fienderna flyger ur..sen är det bara skrot kvar...hmmm..-"i love the smell of napalm in the morning"

Säg att man styr med båda spakarn, en för att styra och "strafa" och en för att sikta :D:wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Foo; ja man styr precis så som du sa..

Gunde5; här är en film med Indiana Jones.. bläddra ner till mitten av sidan så hittar du den..(klicka på stream for free)

http://www.gamespot.com/ps2/action/mercena...a_m012005om.asx

Kom på en rolig sak när man flyger helikopter...trycker man neråt på styrkorset så fäller helikoptern ut en vajer med en magnet på..sen kan du plocka upp bilar och använda dom som bomber...himla kul faktiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...