Jump to content

Mercenaries

kahuna
 Share

Recommended Posts

När jag kollar på filmerna kommer det upp nån sträckgubbe film istället :P

Arghhhh, hur kollar man på de riktiga filmerna?

Eller iallafall några filmer funkar ;)

JA usch vilket bra spel :D , MÅSTE HA!!!! :)

E det nån som vet hur styrningen blir, Jag skulle vilja att man spelar som i ett FPS, alså att man använder ena spekewn till att gå och "strafa" och andra till att "svänga och sikta" ;)-_-

Lätt att jag ska vara Svensken

Efter windows media player reklamen så buffrar den, den riktiga filmen sen får man se riktiga filnmen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sikorka, ja, men inte online.. man kan höra den svenske karaktärens röst (Peter Stormare) här http://www.lucasarts.com/games/mercenaries/main.html klicka på Main nav och sen på Gallery och sen på television ads, den högra filmen är det.

Om det är nån här som bruka köpa Official Playstation 2 Magazine så får man i det nya nummret som kommer snart (nr 55) spela ett helt uppdrag utan tidsbegränsning av Mercenaries...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade pa en film om spelet. Ser javligt fult ut nar man flyger helikopter. Om man aker i sidleds sa aker helikoptern direkt at sidan. I gta ar det lite mer varkligt. om man styr at hoger/vanster sa blir det lite fordrojning for helikoptern maste ju luta sa att den borjar aka i sidleds.

(sorry for skumma bokstaver, har engelsk tangantbords installning)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor