Jump to content

Mercenaries

kahuna
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om ni kolla på den här bilden så kan ni nog lista ut vad man kan hitta på om man har en helikopter http://img156.exs.cx/img156/84/sshot0521bt.jpg jag skulle använda pansarvagnen som ett bowlingklot...vad skulle ni göra?

sen finns det typ fem olika bomber som man kan kalla in genom flygunderstöd...en måste man rikta en laser mot målet för att träffa..några måste man använda en satellit till..då ser man målet rakt uppifrån..

En heter fuel-air bomb, den suger typ in all luft från ett område sen explodera den.. en annan heter bunker buster, den bora sig ner i målet, den är bra för att spränga broar och byggnader..

Redigerad av kahuna
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klicka här för att se filmerna... Dom e skit grymma! Man kan ta över fordon presis som i Halo 2! Skit grymm! Kolla på dom!  :)  ^_^  :D  ;)

När jag kollar på filmerna kommer det upp nån sträckgubbe film istället :D

Arghhhh, hur kollar man på de riktiga filmerna?

Eller iallafall några filmer funkar :P

JA usch vilket bra spel :shifty: , MÅSTE HA!!!! ^_^

E det nån som vet hur styrningen blir, Jag skulle vilja att man spelar som i ett FPS, alså att man använder ena spekewn till att gå och "strafa" och andra till att "svänga och sikta" ;):)

Lätt att jag ska vara Svensken

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor