heat Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ser ganska snyggt utt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Om ni kolla på den här bilden så kan ni nog lista ut vad man kan hitta på om man har en helikopter http://img156.exs.cx/img156/84/sshot0521bt.jpg jag skulle använda pansarvagnen som ett bowlingklot...vad skulle ni göra? sen finns det typ fem olika bomber som man kan kalla in genom flygunderstöd...en måste man rikta en laser mot målet för att träffa..några måste man använda en satellit till..då ser man målet rakt uppifrån.. En heter fuel-air bomb, den suger typ in all luft från ett område sen explodera den.. en annan heter bunker buster, den bora sig ner i målet, den är bra för att spränga broar och byggnader.. Redigerad 3 januari, 2005 av kahuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Öh, ska han lyfta pansarbilen med en repstege? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det är inte en repstege..det kanske ser ut som det..men det är en vajer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Whatever you say, chico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Dom olika soldaterna man ställs emot i Mercenaries http://img54.exs.cx/img54/3405/soldatermercenaries2ow.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Här är iallafall en bild på svensken, kul att han har samma förnamn som jag. Utseendet är dock inte lika exakt. Tar man bort mustachen och skägget ser kan kanske lite normal ut iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) han ser lite ut som han som bygger mc på tv, American Choppers eller va de nu heter. <edit> bild Paul Teutul, han äger. Jag tänkte också på han. Edit: När kommer det till USA, 18 feb te sverige iaf. Redigerad 3 januari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 11 Januari släpps det i USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Två stycken tv reklam filmer har släppts här: http://www.lucasarts.com/games/mercenaries/main.html gå in på main och sen på gallery och längst ner där står det television ads..den högra är ganska rolig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag fick 2.000 av farmor älskar farmor! (inte sexuellt era pervon ) ska köpa spelet för pengarna EDIT: såg nyss på alla spel trailerna verkar inte leva upp till mina förväntingar. hoppas det liknar GTA nu då. ska köpa iallafall Redigerad 6 januari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det här spelet kommer bra skit......BRAA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Gytt, äntligen ett riktigt mega super bra spel till PS2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag hittade 3 st grymma filmer om Mercenaries! Ska lägga upp dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Klicka här för att se filmerna... Dom e skit grymma! Man kan ta över fordon presis som i Halo 2! Skit grymm! Kolla på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Klicka här för att se filmerna... Dom e skit grymma! Man kan ta över fordon presis som i Halo 2! Skit grymm! Kolla på dom! När jag kollar på filmerna kommer det upp nån sträckgubbe film istället Arghhhh, hur kollar man på de riktiga filmerna? Eller iallafall några filmer funkar JA usch vilket bra spel , MÅSTE HA!!!! E det nån som vet hur styrningen blir, Jag skulle vilja att man spelar som i ett FPS, alså att man använder ena spekewn till att gå och "strafa" och andra till att "svänga och sikta" Lätt att jag ska vara Svensken Redigerad 7 januari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Du nu har de kommit kanske en 7 st till på gametrailers!! JAg skulle inte vilja va tha swedan och skulle vilja va den där tjejen... tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hamnar denna tråd i "GTA liknade spel" måntro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Nja det tror jag inte... Så likt är det inte... det e för mycket vapen... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Till Kahuna, Spelar du möjligt vis Socom på PS2?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts