kahuna Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ja nu äntligen kommer ett spel som kan kallas en GTA klon.. i Mercenaries ska du välja mellan tre karaktärer. En amerikan, en kvinnlig britt och en muskelös svensk vid namn Mathias Nilsson. Mercenaries utspelar sig i ett splittrat Nord Korea..där det finns 4 facktioner ( Nord korea, syd korea, ryska mafian och kina) som slåss mot varann för kontrollen över landet. Det finns även en allierad grupp UN som man kan hjälpa. På en karta som är större en den i GTA SA ska du fånga in 52 ledare med hjälp av en kortlek. Du kommer att få välja precis hur du vill klara varje uppdrag, det är helt upp till dig. Anfalla med helikoptrar eller flygunderstöd som släpper bomber som spränger flera hus precis framför ögonen på dig och allt händer i realtid...inga mellan spel alltså. Du kan göra uppdragen när du vill precis som i GTA. Vill du bara utforska så går det. Finns massor med små uppdrag du kan göra mellan dom huvudsakliga målen. Sälja fordon till ryska mafian eller leta efter hemliga "packet". Du kommer även att kunna köpa nya vapen, fordon m.m av ryska mafian. Så när du har beställt nått kommer det inflygande med en helikopter, ja du kan till och med köpa en helikopter om du har råd. Det finns mer än 50 fordon i spelet..olika pansarvagnar, jeepar, lastbilar, helikoptrar. Till och med en sport bil eller en hummer. Allt du kan se kan du ta och köra eller spränga i luften, till och med stora byggnader. Detta är spelet alla krigsfans har längtat efter, tror mig jag är en av dom. Ett GTA i krigzon, kan det bli bättre. Här är lite bilder från spelet http://www.gamespot.com/ps2/action/mercena...creenindex.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det ser utt att bli väldigt snyggt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Vadå fett coolt det spelet är så gott som köpt. när kommer det ut? EDIT: ha ha ha. är svensken muskellös? Redigerad 2 januari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Soft att man kan spela som svensk! Hoppas snubben snackar svenska också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Knappast... Då skulle jag bli förvånad. Förövrigt säjer inte http://www.imdb.com nåt om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 ...will hit the PS2 and Xbox January 11. Sptt, fnäs tvi!.... jag vill också spela... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 ...will hit the PS2 and Xbox January 11. Sptt, fnäs tvi!.... jag vill också spela... :'( Fyller år den 8:e! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Det kommer ut den 18 februari....till PS2 och Xbox.. här är hemsidan: http://www.lucasarts.com/games/mercenaries/main.html Redigerad 3 januari, 2005 av kahuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 HAHA! Fan va soft! Ska lugnt köpa det när det kommer ut och spela som svensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag lovar att svensken kommer ha tysk brytning ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Tycker inte det verkar som en Gta klon , bara skönt att fler spel blir så tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag lovar att svensken kommer ha tysk brytning ... Peter Stormare ska tydligen ge rösten till den svenske killen. Redigerad 3 januari, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Ja! Nu vet jag vad jag skall lägga mina pengar på! Tur man har PS2... Edit: Såg faktiskt inte så jävla bra ut på bilderna, men det kommer väl in-game bilder senare Redigerad 3 januari, 2005 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Japp Peter Stormare har lånat ut sin röst till den svenske karaktären. här är lite filmer: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=738 http://www.gamespot.com/ps2/action/mercenaries/media.html (klicka på stream for free) Redigerad 3 januari, 2005 av kahuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Här är iallafall en bild på svensken, kul att han har samma förnamn som jag. Utseendet är dock inte lika exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Här är iallafall en bild på svensken, kul att han har samma förnamn som jag. Utseendet är dock inte lika exakt. han ser lite ut som han som bygger mc på tv, American Choppers eller va de nu heter. <edit> bild Redigerad 3 januari, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Här är iallafall en bild på svensken,. Vad i helvete är det där Redigerad 3 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vad i helvete är det där ja hehe, han ser lite speciell ut, men han är säkert en riktig hårding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Detta spel ska inhandlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Svensken är säkert den coolaste som sparkar in pannbenet å ryska maffian och lurar dom rätt in i turkiska fängelser där han torterar dom tills han får alla deras pengar! För så är ju alla svenskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts