Corzair Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag kan bara inte klara det uppdraget . Jag klarar mig bort till stället där man ska slänga ner grejerna. Men sen kan jag aldrig klara mig till flygplatsen! Hur ska jag flyga när jag ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Kan du förklara vad man ska göra i uppdraget? (Minns inte vad det är för uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ok. Man ska flyga ett flygplan från flygplatsen man köpt till Angel pine vid Mt. Chiliad. Där ska man släppa ner nån last. Och sen ska man flyga till flygplatsen i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Åk via vattnet så mycket du kan. Förresten ska du väll till din flygplats och inte till den i SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Åk runt ön så du inte åker in i nå träd, hade åxå problem med uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hehe, jag flög ända från SF till mitt flygfält med trasigt plan efter jag släppt grejjorna.. var på ...håret att jag klarade det... men som sagt, flyg längs havet, det e nog lättast, men har ju trotts allt rätt mycket tid på sig. offtopic: fan va drygt att behöva börja med stor bokstav! orka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag flög med flygplanet lodrät genom skogen. riktigt skijjigt faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ok, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag flög med flygplanet lodrät genom skogen. riktigt skijjigt faktist. Hehe jag me.... fast sen blev skärmuppdateringen lite väl seg å jag krasha i ingenting... vilket när man 5 sekunder senare ser wasted och flyger upp mot himlen ser var ett temporärt osynligt träd..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Lite tips: flyg över vatten (om du kan) då är det inte lika stor risk att du slår i träd. Du kan också se till att köra längs med stranden på SF sidan. Det var nog allt jag kan komma på men det tog mig ca 3 försök innan jag klarade det och när jag äntligen klarade det så gjorde jag det med en skadad vinge eftersom jag hade råkat slå i ett träd. Hoppas detta hjälper. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiger Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kan någon förklara hur man ska klara tredje testet på "learn to fly"? har försökt dag och natt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts