Weener Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Har lirat båda två men rekomenderar Max Payne 2 starkast. Asroligt, och sen när man varvat det, kan man varva det igen tills man tröttnar och då finns en massa roliga mods att leka med. Tex timestop, som istället för bullettime stoppar tiden helt, askul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Om du inte spelat igenom Max Payne 2 än så väntar en underbar spelupplevelse. Det är för mig ett självklart val, att köpa i första hand men Hitman-spelen är även de underbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Jag har beställt Hitman 3 nu... rösterna övervägde Kanske skaffar Max Payne 2 senare, vem vet Edit: Oj, rösterna var samma nu! Men som sagt det är redan beställt Redigerad 3 januari, 2005 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag har beställt Hitman 3 nu... rösterna övervägde Kanske skaffar Max Payne 2 senare, vem vet Edit: Oj, rösterna var samma nu! Men som sagt det är redan beställt Du kommer inte ångra dig, hoppas jag. Fast spelet är ganska svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 När kommer Max Payne 3? ungefär då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kommer MP3 äns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det här skrevs 2004-03-11: Take-Two har bekräftat att Max Payne 3 kommer att utvecklas. Av vilket företag är dock osäkert. De första spelen gjordes av finska Remedy Games, men efter att ha sagt i ett forum att de inte utvecklar Max Payne 3 så är frågetecknet stort. Det är Jeffrey L. Lapin från Take-Two som har sagt att Max Payne 3 är på väg: "There'll be another Max Payne. I think we'll take a few years to make the next one that much more spectacular is what we have to do. But it's clearly a brand that everybody knows." Förövrigt har Take-Two även registrerat www.maxpayne3.com. Så spelet kommer att bli verklighet, frågan är bara av vilka och när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jo det är så att jag fastnat på Hitman 3 nu Tredje banan som det är snö, ett flygplan, båt och en ubåt på! Bharkow bomb eller nåt, när man skall spränga facility, hur gör man det? Jag har bomber men jag kan inte använda dom? Facility är väl i ubåten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag ska ge dig en guide över hur du klarar banan utan att behöva skjuta ihjäl allt för många. När du beffiner dig på planet ska du vänta tills den andra snubber kommer in för att hämta en låda med mat. Snabbt som fan ska du strypa honom och ta hans kläder. Om du vill kan du släpa in honom en bit in i planet så att ingen ska upptäcka honom. Nu ska du gå in i huset där ditt första offer sitter. Snacka med kocken därinne, ta laxeringsmedlet i köket och när ingen ser det ska du förgifta grytan med borchst. När Ditt offer har ätit av maten kommer han att bli skitnödig och trava mot toaletterna. Följ efter och när han har satt sig ner så kan du skjuta honom med din ljuddämpade pistol. Ta hans kläder och gå ut därifrån. Följ efter vakten men gör han inte orolig. När du har åkt färdigt rutten med tåget ska du bege dig mot ubåten närmast dig. Stig på och gå upp på däck där du blir kropsvisiterad och av med dina vapen. Inne i kaptenens hytt ska du vänta tills han vänder sig om för att hälla upp vodka till sig ,för att kunna strypa honom. Ta masterkey och gå ner under däck igen. Spring in i dörren där tre vakter står och vidare in i nästa. Om du har tur så kommer dom inte att börja skjuta på dig. Ta bomberna. Gå till nästa ubåt ocgh placera bomberna där utropstäcknerna visas. Gå tillbaka till tåget och detonera bomberna när ingen ser. Lätt som en plätt kan du nu klättra upp på planet där du började banan för att ta del av din silent assasination utmärkelse. Det dä var mycket att skriva så nu ska jag gå och äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag ska ge dig en guide över hur du klarar banan utan att behöva skjuta ihjäl allt för många. När du beffiner dig på planet ska du vänta tills den andra snubber kommer in för att hämta en låda med mat. Snabbt som fan ska du strypa honom och ta hans kläder. Om du vill kan du släpa in honom en bit in i planet så att ingen ska upptäcka honom. Nu ska du gå in i huset där ditt första offer sitter. Snacka med kocken därinne, ta laxeringsmedlet i köket och när ingen ser det ska du förgifta grytan med borchst. När Ditt offer har ätit av maten kommer han att bli skitnödig och trava mot toaletterna. Följ efter och när han har satt sig ner så kan du skjuta honom med din ljuddämpade pistol. Ta hans kläder och gå ut därifrån. Följ efter vakten men gör han inte orolig. När du har åkt färdigt rutten med tåget ska du bege dig mot ubåten närmast dig. Stig på och gå upp på däck där du blir kropsvisiterad och av med dina vapen. Inne i kaptenens hytt ska du vänta tills han vänder sig om för att hälla upp vodka till sig ,för att kunna strypa honom. Ta masterkey och gå ner under däck igen. Spring in i dörren där tre vakter står och vidare in i nästa. Om du har tur så kommer dom inte att börja skjuta på dig. Ta bomberna. Gå till nästa ubåt ocgh placera bomberna där utropstäcknerna visas. Gå tillbaka till tåget och detonera bomberna när ingen ser. Lätt som en plätt kan du nu klättra upp på planet där du började banan för att ta del av din silent assasination utmärkelse. Det dä var mycket att skriva så nu ska jag gå och äta. Tackar!! Jag vill komma till Traditions of Trade eller vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Visserligen är det här rätt sent nu, men jag tycker Max Payne 2 är bättre än Hitman 2, som visserligen är det bästa Hitman-spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Är Hitman 3 bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ja, det är jävligt bra! Jag har skaffat båda nu fast Max Payne 2 hittade jag i min trädgård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Okej, har du det till ps2 eller? Jag har Hitman 2 och tyckte det var så förbannat bra! Är det väldigt svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Okej, har du det till ps2 eller? Jag har Hitman 2 och tyckte det var så förbannat bra! Är det väldigt svårt? Jag har båda till datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag kan fortsätta med min guide fram tills det uppdraget om du vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts