Jump to content

Vilket spel föredrar du?

Tidsam
 Share

Ja, vilket spel är bäst/roligast?  

52 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har bara spelat Hitman 2. Men rekomenderar det skarpt! Det fanns bara ett problem med Hitman 2 för mig, min skiva var det tydligen fel på så jag har fastnat i slutet, spelet fryser på exakt samma ställe hela tiden.. Så jag kommer inte vidare. Det är förjävligt, köpte det i Uddevalla och har inget kvitto kvar, sånt gör mig sur ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt klart hitman 3. Då lär du hänga med lite till releasen av h4. Dessutom är hitman3 ett spel som man kan köra om och om igen. Lever så mycket längre än max payne 2.

till er som har hitman contracts: klara av "deadly cargo" med bara stealth; inte byta kläder eller andra påhitt :lol: Och så ska man köra på proffessional!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitman 2, what can I say? i love Sneaking. Hitman 3 är ganska skönt men om du gillade hitman1 så är det lite av en besvikelse. t.ex på Trations of trade kan man inte gå in i poolen som på ettan. man måste använda lockpick och smyga sig in, döda/söva vakten, döda killen med nyckeln. förut kunde man bara gå in, sätta på sig badkläder och döda snubben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor