Tidsam Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Jag skall skaffa ett av dem men vilket är bäst/roligast? Edit: Skriv gärna för/nackdelar om varje spel! Redigerad 2 januari, 2005 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Helt klart Max Payne 2, Storyn är mycket bra och det är roligare helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Gillar du slowmotion och mycket skjuta så ska du skaffa MP2. Gillar du att smyga lägga gift i mat och så ska du skaffa Hitman 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Varför inte Hitman 3, aka Hitman Contracts, den är mycket roligare än både Max Payne 2 och Hitman 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Varför inte Hitman 3, aka Hitman Contracts, den är mycket roligare än både Max Payne 2 och Hitman 2. Hitman 3? Jag vet inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Själv så tycker jag Hitman serien är roligare, men jag har inte spelat Max Payne 2 Köp hitman om du gillar att smyga runt, strypa folk bakifrån gömma liket någonstans, för att sedan smyga dig in någonsans och lägga gift i någons mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Förspelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Förspelet Vad är idén med att försöka göra sig rolig när ingen tycker att det är roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vad är idén med att försöka göra sig rolig när ingen tycker att det är roligt? Ingen antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Om jag kan så står jag över båda 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Vad är idén med att försöka göra sig rolig när ingen tycker att det är roligt? Vad är idén med att hacka på honom utan anledning. Jag tyckte det var roligt. Vote: Max payne2. Redigerad 3 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Har bara spelat Hitman 2. Men rekomenderar det skarpt! Det fanns bara ett problem med Hitman 2 för mig, min skiva var det tydligen fel på så jag har fastnat i slutet, spelet fryser på exakt samma ställe hela tiden.. Så jag kommer inte vidare. Det är förjävligt, köpte det i Uddevalla och har inget kvitto kvar, sånt gör mig sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Max Payne 2. Har dock inte spelat det andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Eller varför inte Max Payne 3 som kommer ut snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Eller varför inte Max Payne 3 som kommer ut snart? Eller Hitman 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Dom har bara Hitman 3 eller Max Payne 2... vilket blir det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Dom har bara Hitman 3 eller Max Payne 2... vilket blir det då? Hitman 3 för attt det är ett grymt roligt spel och Max Payne "2" är så likt ettan och ettan var ingen succé i grafiken men 2:an är bättrew men miljöerna man är i är i princip exakt likadana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Helt klart hitman 3. Då lär du hänga med lite till releasen av h4. Dessutom är hitman3 ett spel som man kan köra om och om igen. Lever så mycket längre än max payne 2. till er som har hitman contracts: klara av "deadly cargo" med bara stealth; inte byta kläder eller andra påhitt Och så ska man köra på proffessional! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Hitman 2, what can I say? i love Sneaking. Hitman 3 är ganska skönt men om du gillade hitman1 så är det lite av en besvikelse. t.ex på Trations of trade kan man inte gå in i poolen som på ettan. man måste använda lockpick och smyga sig in, döda/söva vakten, döda killen med nyckeln. förut kunde man bara gå in, sätta på sig badkläder och döda snubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Av de där två rekommenderar jag MP2, dock ifall du lade till ett alternativ aka "Hitman Contracts" skulle jag ha rekommenderat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts