wahema Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tänkte köpa ett nytt ff-spel eller ett liknande till PS2. Vilket är det bästa??? tänkte mest på grafik, musik, story, och längd på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Final Fantasy VI http://emulazione.multiplayer.it/chronotrigger/otherrpg/ff6/recensione%20FFVI/combattimento.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 VII är bäst. Spelade det för första gången när jag var åtta eller nio år gammal. Det spelet gör en nostalgisk. Spelet är visserligen inte skapat till ps2 men du kan ju spela det ändå. Grafiskt suger det men storyn är fantastisk: Shinras, Makoreaktorer runt om i världen suger ut dess kraft och den blir allt mer svag. En terroristgrupp som kallar sig själva för Avalanche bestämmer sig för att slå till baka mot dom ledande och få ett stopp på vansinnet. Det är här du kommer in. Barret som är ledare för terorist gruppen har anlitat dig, Cloud, en före detta Soldier medlemm till att hjälpa honom med att förstöra den första av 7 reaktorer i slumens stad Midgar. FFX är enligt mig den näst bästa i serien och därefter nummer IV som också är ämnad för ps1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jepp VII är defintivt ett av dom bästa spelen någonsin...Det går fortfarande att spela om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ack ni ofrälsta som kom in i ps1 tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 VII är bäst. Spelade det för första gången när jag var åtta eller nio år gammal. Det spelet gör en nostalgisk. Spelet är visserligen inte skapat till ps2 men du kan ju spela det ändå. Grafiskt suger det men storyn är fantastisk: Shinras, Makoreaktorer runt om i världen suger ut dess kraft och den blir allt mer svag. En terroristgrupp som kallar sig själva för Avalanche bestämmer sig för att slå till baka mot dom ledande och få ett stopp på vansinnet. Det är här du kommer in. Barret som är ledare för terorist gruppen har anlitat dig, Cloud, en före detta Soldier medlemm till att hjälpa honom med att förstöra den första av 7 reaktorer i slumens stad Midgar. FFX är enligt mig den näst bästa i serien och därefter nummer IV som också är ämnad för ps1. Ord på allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Final Fantasy VI http://emulazione.multiplayer.it/chronotrigger/otherrpg/ff6/recensione%20FFVI/combattimento.jpg Jajemän, det har du så rätt i, jag har spelat allihop och inget slår VI:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts