SCEE Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad kan man göra och inte göra i 2player?? Kan man tex köra varsin bil?? Och var och vilket flygplan måste man ta för att kunna vara 2 i ett flygplan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Man kan inte köra i varsin bil. Man måste åka i samma . Och man kan tex ta jetplanet. Det kan man åka två i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Man kan åka i varsin bil men då måste man åka vid samma ställe annars försvinner den andra ur bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Man kan inte köra i varsin bil. Man måste åka i samma . Och man kan tex ta jetplanet. Det kan man åka två i Man kan visst åka i varsin bil! Redigerad 2 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Man kan visst åka i varsin bil! När jag MP då kan inte jag (och en polare) köra två bilar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 När jag MP då kan inte jag (och en polare) köra två bilar . De kan inte jag heller å inte kan ja gå in i flygplan heller :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 När jag kör så går det inte! Om en sitter i en bil så kan inte den andra hoppa in i en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 När jag kör så går det inte! Om en sitter i en bil så kan inte den andra hoppa in i en annan Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det går inte att åka varsin cykel, bil, helikopter eller flygplan. Det går däremot att köra varsin båt och ha varsit jetpack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mrcoffo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Man kan inte köra i varsin bil. Man måste åka i samma . Och man kan tex ta jetplanet. Det kan man åka två i man kan inte åka jetplan samtidigt en mpåste ståp på vingen eller det funkar iaff inte för mig !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Han menade shamal? (har itne testat) kanske kan gå in i olika bilar om båda går in samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Kan den ena stå uppe på ett flygplan medans en annan styr planet? haha, fan va grymt isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Kan den ena stå uppe på ett flygplan medans en annan styr planet? haha, fan va grymt isf! Det går...Vill man vara dum såå gör man en Barrel Roll över vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts